maandag 17 december 2018

Uitslag Liftchallenge #136

De (bijna) drie weken zijn voorbij, het jaar ook bijna! Het lijkt soms wel alsof de tijd sneller gaat...
Voor deze challenge hebben we ook weer superleuke en mooie inzendingen gezien, dank je wel daarvoor dames! Ook voor alle lifters die dit jaar met ons meededen hartelijk dank en graag zien we jullie allemaal volgend jaar weer terug.

Maar nu eerst de uitslag van de laatste challenge, het werden er vier omdat twee dames evenveel punten kregen:

Marjolein






Van harte  met jullie top 3 plek! Geweldige kaarten, dames!
Jullie mogen deze button meenemen voor jullie blog:


Maar de winnares werd deze keer:

NICOLE

Deze button is voor jou:


Gefeliciteerd!!

Jij wint de leuke prijs die 't ScrapAteljeetje beschikbaar stelt en graag zien we je de volgende keer als onze gastdesigner. Mail even je adresgegevens naar Marjan (e-mail in sidebar) en dan hoor ik ook graag of je GD wilt zijn. 

Dan wensen Cornelie en ik jullie allemaal heel gezellige feestdagen en een mooi, gezond en zeker ook creatief 2019! Tot dinsdag 18 januari, dan beginnen we weer met de eerste challenge van het nieuwe jaar.




10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie uitwerkingen!
    Echt knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige winnaars van harte gefeliciteerd allemaal!!!
    Marjan en Cornelie hele fijne feestdagen en bedankt het afgelopen jaar voor al die mooie lift kaarten! Het nieuwe jaar ben ik er zeker bij met mijn GD kaart!
    Tot volgend jaar!....groetjes Gerie


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal gefeliciteerd!
    Prachtige kaartjes zijn er gemaakt!
    Jullie met het hele team ook fijne Feestdagen en een goed uiteinde!
    Bedankt voor de leuke Challenges van 2018, en ik verheug me op 2019.
    Tot dan, lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames, super leuk gedaan!! Ik heb vrijdag een poging gedaan maar die lukte niet.... helaas geen tijd om opnieuw te beginnen voor de deadline. Maar, nieuw jaar, nieuwe kansen! Ik kijk er naar uit! Fijne feestdagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd voor de winnaressen, ik vond het een leuke challenge maar vond helaas geen tijd om mee te doen. Ik wens jullie allemaal ook fijne dagen en een goed begin van 2019. Tot volgend jaar;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke afsluiter van het jaar!! Ik vond het pakketje al in mijn brievenbus. Superleuk weer! Bedankt voor alle gave inspiratie en op naar een mooi en creatief 2019. Fijne feestdagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooo heb ik helemaal gemist dat mijn kaartje erbij staat! Dankjewel, wat leuk!!! En gefeliciteerd ook aan de andere dames, mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar en ik kijk uit naar de nieuwe challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
    I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
    which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    คาสิโน iwin89 ออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen