dinsdag 15 januari 2019

Liftchallenge #137

Hé lifters!

Daar zijn we weer! 
Allereerst voor iedereen natuurlijk de beste wensen voor het nieuwe jaar! Dat we samen weer een mooi, gezellig en creatief nieuwjaar krijgen!

We starten het nieuwe jaar met een basiskleur kaart waar misschien niet iedereen direct voor zou kiezen, maar wat verrassende resultaten geeft!
Zwart!
Het inspiratiekaartje is de volgende foto;


De bedoeling is;  Maak een kaart met zwart als basis. Zwart moet duidelijk aanwezig zijn. Verdere invulling is aan jou!


We hebben deze challenge 2 gastdesigners, oftwel meelifters ;-)
Zei hebben beide een prachtig voorbeeld voor ons gemaakt!


 Knap gelift door Gerie!

Super sprekend met de fleurige bloemen van Nicole!

En de voorbeelden van Marjan en mij natuurlijk!

Deze bjoetie is van Marjan!

...en toevallig ook bloemetjes van mij ;-)

Genoeg inspiratie dacht ik zo! Op het blog van Marjan en ook op die van mij nog een andere kaart!
De challenge duurt tot vrijdag 15 februari 18.00 uur.

Het prijsje voor deze challenge verzorg ik deze keer


Het gaat om een paperpad van Stampin Up en een set snijmallen van Kesi'Art.


Veel plezier weer met deze challenge, we kijken weer uit naar jullie uitwerkingen!




Groetjes Marjan & Cornelie

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke nieuwe uitdaging weer voor het nieuwe jaar. De voorbeelden van de gastdesigners en van jullie zijn weer geweldig! Ik ga zeker mee doen. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jullie ook de beste wensen en een gave challenge om te starten. Mooie inspirerende voorbeelden zijn er weer gemaakt, top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave challenge en prachtige voorbeelden, hele uitdaging maar ga er voor zitten!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jullie ook mijn beste wensen voor dit Nieuwe Jaar ! Prachtige voorbeelden DT ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De beste wensen voor jullie! Dat het weer een mooi Liftchallenge-jaar mag worden! Maar dat zit vast wel goed met meteen zo'n gave challenge en prachtige voorbeelden.. Ik ga zeker weer meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk liftchallenge weer. Het heeft even geduurd voordat ik de kaart op de foto kon zetten. Het was zulk donker weer de laatste dagen dat ik hem maar niet goed op de foto kon krijgen. Maar vanochtend scheen de zon weer dus heb ik meteen alle achterstallige foto's geschoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke opdracht en wat een schitterende voorbeelden zijn er gemaakt door jullie en door de gast designers.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een beetje laat maar voor jullie ook de allerbeste wensen. De voorbeelden zijn schitterend! Ik heb ook een poging gedaan om een kaartje met een zwarte achtergrond te maken.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie voorbeelden maar het is wel een lastige uitdaging. Ik heb de mijne toegevoegd, mocht de achtergrond niet zwart genoeg zijn dan verwijder ik mijn bijdrage
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke uitdaging is dit zeg en wat zijn er mooie voorbeeld kaarten gemaakt! Mijn kaart staat erbij.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige voorbeelden. Leuke uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen