dinsdag 20 november 2018

Liftchallenge # 136

Daar gaan we dan voor voorlopig even de laatste challenge van dit kalenderjaar !
Dat lijkt snel, maar als deze is afgelopen is het alweer half december en dan heeft iedereen het meestal druk met allerlei andere zaken. 

Wat gaan we doen? 

Maak een pop-up kerstkaart volgens deze techniek van Jennifer McGuire: 



De voorbeeldkaarten zijn geen kerstkaarten, maar dat gaan wij er wel van maken. 



Echt leuk, ga het filmpje maar eens bekijken.

Gast designer Nelleke maakte deze superleuke kaart!



En Cornelie maakte deze, ook al zo gaaf!



En dit is die van mij:






 Doen jullie mee?
Je kunt deze keer een superleuke prijs winnen van 't Scrap-Ateljeetje:

Niks met kerst, maar zo leuk!

De stans van DenDennis en het paperpad van Simple Stories




Je hebt de tijd tot vrijdag 14 december 18.00 uur.
Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie kaarten.

Groetjes, Cornelie en Marjan


17 opmerkingen:

  1. Geweldig leuke lift en mooie DT kaarten!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo! Dat is een leuke opgave! Ik moet nog een paar kerstkaarten maken, dus ik ga gauw kijken.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, dat is een leuke uitdaging! Daar ga ik even op broeden... Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij de link naar Jennifer zie ik een shadowbox kaart maar geen pop-up kaart. Is dit hetzelfde?
    Ik wil het graag proberen!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de link zojuist getest en dat is echt de pop-up. Dit is echt de juiste. Ze zegt in het begin iets over shadowbox kaartjes die inde smaak vielen, maar dan volgt deze variant. Succes, Lia!
      https://www.jennifermcguireink.com/2018/07/pop-up-window-cards.html

      Verwijderen
  5. Yes, gevonden! Dank je wel Marjan. En nu maar proberen!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke uitdaging. Bedankt voor de mooie voorbeeldkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige voorbeeldkaartjes , ik prober mee te doen !
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn 2e poging om mee te doen , spannend
    Leuke challenge en mooie voorbeelden DT !!
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eindelijk weer tijd gevonden om mee te doen! Bij mij lag het echt aan de drukke tijd dat ik niet mee kon doen en dat vond ik echt hel jammer.... Maar mijn kaartje voor deze keer staat erbij en het was echt heel leuk om te doen! Zo leuk, dat ik ook een niet-kerst-kaart heb gemaakt :) Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is challenge #135......
    Maar volgens mij hebben we die al gehad?!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello, I went by to say hello, since I've been disconnected from everything for a long time. As always I love your work. That I still think that they are not chapucillas, but great works. A kiss.
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    คาสิโน iwin89 ออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen