maandag 9 juli 2018

Uitslag challenge # 132

Hallo!

Tijd voor de uitslag van onze laatste challenge voor de zomerstop van ons blog.
Deze werd met enthousiasme ontvangen en we hadden dan ook een heel leuk aantal deelnemers. Hartelijk dank voor alle mooie inzendingen! Cornelie en ik hebben onze toppers naast elkaar gelegd en daaruit ontstond deze top 4 in plaats van de gebruikelijke top 3:







Van harte dames, mooie kaarten! Jullie mogen deze button voor op je blog meenemen.




Maar de winnares werd deze keer:

NELLY

Voor jou is deze button:



Van harte gefeliciteerd met je winnende kaart en de prijs die Elly van 't Scrap-Ateljeetje sponsort. Als je mij (Marjan) even mailt (adres sidebar), komt de prijs z.s.m. jouw kant op.
Graag nodigen we je ook uit om na de zomerstop onze gast designer te zijn. Ook daarover zal ik je vertellen.

Dan gaat ons blog voor de zomer een paar weekjes stoppen. We zijn er weer met een leuke, nieuwe challenge op dinsdag 28 augustus. We hopen jullie dan weer te zien hier.
Cornelie en ik wensen jullie allemaal een heel fijne zomer en een mooie vakantie, voor als je die hebt.



Groetjes!

3 opmerkingen:

  1. O wat leuk dat ik in de top 4 sta. Súper. De andere dames ook van harte gefeliciteerd en voor iedereen een hele fijne vakantie. Tot eind augustus :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De dames van de top 4 en de winnares van harte gefeliciteerd.
    Wens ook iedereen een fijne zomer(vakantie) toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Mooie gelifte kaarten. Fijne vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen