dinsdag 19 juni 2018

Liftchallenge # 132

***Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door 't Scrap-Ateljeetje****

Hallo lifsters!

We gaan weer liften. Deze keer door mij (Marjan) uitgezocht.

 De challenge:


Maak een eenvoudige kaart op een witte achtergrond. 

Met strips die je zelf gemaakt hebt, dus met inkt/verf/alcoholinkt enz. en/of stempels/stencils  enz.
Daarop een witte die/cut.

Kort gezegd:

Witte achtergrond
Zelfgemaakte strips
Witte die-cut

Liften dus, maar vrij in je uitwerking.

Van Susie is het voorbeeld:



Gastdesigner Rhodé maakte deze prachtkaart!


Natuurlijk maakten Cornelie en ik ook voorbeelden, deze mooie kaart (wat een prachtige stans en strips)  is van Cornelie. 


En deze maakte ik, op mijn blog nog een andere:



Een heel leuke challenge vinden wij, met veel mogelijkheden en voor alle gelegenheden te gebruiken, dus dames .... doe mee!

Als je wint krijg je deze superleuke prijs die 't Scrap-Ateljeetje beschikbaar stelt:


Een paperpad van Echo park
Twee setjes stansen van Nellie Snellen:




Je kunt je kaart linken tot vrijdag 6 juli 18.00 uur, we wensen jullie veel plezier en succes!

Groetjes van Cornelie en Marjan.

16 opmerkingen:

  1. Alweer een heel leuke liftchallenge met heel mooie voorbeeldkaarten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke challenge wederom en prachtige uitwerkingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooo...wat een leuke lift! Mooie kaarten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave opdracht! Kun je alle kanten mee uit!
    En zoals altijd weer prachtige voorbeeldkaarten; top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke challenge.
    Ik ga even broeden op een idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een leuke uitdaging.
    Mooie voorbeelden.
    Ik heb weer met veel plezier mijn kaart gemaakt .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke Challenge!
    Prachtige voorbeelden.
    Ga het proberen.
    Fijn weekend en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf hoor deze liftchallenge...ga probeten mee te doen. Mooie voorbeelden!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful cards I have seen while visiting my friends in your part of the world. I have not entered this challenge for a long time due to design team commitments but I have to do this one...love the challenges here.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke challenge heb meegedaan maar ik weet niet of ik mijn blog nu goed gelinkt heb? Je ziet er niet snel iets van? Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke opdracht, ik heb mijn kaartje erbij gezet.
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke challenge.
    Ik heb met veel plezier mijn kaartje gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A very creative challenge, thanks for the wonderful inspirations!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee, inspirerende voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. PROMO SPESIAL 100% SABUNG AYAM ONLINE | MENANG TARUHAN BERUNTUN -

    Nikmati Promo Spesial Bonus 100% Khusus untuk Taruhan Sabung Ayam Onlie yang di siarkan secara Live (Langsung) dari Arena yang ada di Negara Filipina !

    Pertandingan di liput secara live oleh kru proffesional dari Laga Tournament yang di adakan di negara tersebut ! Minimal Deposit hanya IDR 50.000,- Dan Untuk Taruhannya minimal IDR 20.000,- Saja

    Dapat di tonton melalui Aplikasi Khusus yang dapat di download dan di Instal di Smartphone Android / iOS kesaangan anda !

    Download Aplikasi Sabung Ayam Livenya sekarang juga ! Klik Di sini <<<===
    تنظيم رحلات سياحية الى اوروبا
    بكجات سفر تركيا

    Tersedia :
    » Sabung Ayam S128
    » Sabung Ayam SV388

    Menerima Transakdi Deposit & Withdraw Menggunakan OVO | GOPAY | LINKAJA | DANA | PULSA dan SEMUA JENIS REKENING BANK DI INDONESIA.

    Untuk Informasi selengkapnya, Hubungi Kontak Cs kami yang online 24 Jam dibawah ini :

    BeantwoordenVerwijderen