dinsdag 28 augustus 2018

Liftchallenge #133

>Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door Scrapheap!<

Hé lifters!

Daar zijn we weer! Zomerstop is alweer voorbij. Is het niet voorbij gevlogen??
We hopen dat jullie een fijne tijd hebben gehad, of misschien nog wel hebben...
Wij gaan in ieder geval weer van start met een nieuwe challenge. Dit keer gaan we een 'shakercard' maken! Ik als 'shakercard fan', kwam erachter dat we dit nog helemaal niet hadden gedaan. Hoog tijd dus! Maar wel in de stijl van;



De bedoeling is;
Maak een shakercard/schudkaart in CAS stijl!

Nelly de winnares van de vorige challenge maakte een mooi voorbeeld hiervan!



Ook Anja winnares van de challenge dáárvoor maakte een tof voorbeeld!



Natuurlijk hebben Marjan en ik ook een inspiratie kaartjes gemaakt.



Een prachtig mini kaartje van Marjan!




Nog een beetje zonneschijn van mijn kant ;-)

De sponsor van deze challenge is Scrapheap en zij stellen een cadeaubon van € 10,= beschikbaar!

Let op!!

Wij gaan vanaf nu de duur van de challenges verlengen naar bijna een maand!!
Jullie hebben dus langer de tijd...en wij ook ;-)

Deze challenge loopt tot vrijdag 21 september 18.00 uur!

We hopen dat jullie dit net zo prettig vinden als wij.
Heel veel plezier weer met liften.

Als laatste willen we nog even Marfien 👍 in het zonnetje zetten, die deze zomer een alternatieve Liftchallenge organiseerde met zeven oude liftkaarten. Wat een superleuk initiatief en zeker ook omdat een trouwe groep eraan meedeed. Top!! 

En nu op naar de nieuwe liftkaart!

Groetjes van Marjan & Cornelie

13 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie er weer zijn en wat een gave uitdaging! Hier kan ik ook iets mee ;-).
    Jullie voorbeelden zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke uitdaging. En veel tijd om mee te doen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice challenge and fabulous design cards.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom terug, en dank je wel voor de duim. het was leuk voor een keertje ;-)
    Pittige uitdaging deze keer, hou helemaal niet van schudkaarten maar ga de uitdaging natuurlijk wel aan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat jullie er weer zijn en het was inderdaad leuk om ook bij Marfien mee te spelen. Leuke nieuwe challenge en lekker wat meer tijd ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat jullie er weer zijn. Ik heb jullie echt gemist, want ik ben echt dol op challenges. Mijn kaartje staat er weer bij. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom terug!!
    Ik ga het knutselen ook weer oppakken, ik weet (bijna) zeker dat ik weer mee ga doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk dat we weer kunnen liften! Super voorbeelden allemaal dames, ik doe weer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke liftkaart, ik hoop dat ik het red om mee te doen! Ga mijn best doen. Fijn dat de termijn wat opgerekt is, zodat de kans op meedoen wat vergroot wordt :) Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig dat jullie er weer zijn! Ik kwam er wat later achter dat Marfien de zomer met lifts wilde overbruggen, maar heb toch 2 x meegedaan, zo leuk.
    Tof om een CAS-shakerkaart te kiezen, zojuist mijn bijdrage geleverd :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke challenge. Mooie voorbeeld kaarten.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk allemaal deze voorbeelden...ik doe mee en heb mijn kaart geplaatst!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke uitdaging, die wil ik wel aangaan, mooie uitvoeringen van jullie allemaal

    BeantwoordenVerwijderen