maandag 11 december 2017

Uitslag Liftchallenge # 124

Hallo!

Deze challenge is ook alweer voorbij en Cornelie en ik nemen even een paar weekjes blogvakantie. 
Maar eerst natuurlijk de uitslag van de challenge!

We hebben uit alle inzendingen deze drie toppers gekozen:








Van harte dames, jullie mogen de button hieronder meenemen voor op je blog, als je deze nog niet hebt.




De winnares werd deze keer .... 

INGRID

Voor jou is deze button:


Gefeliciteerd met je eerste plaats en met de prijs die je wint van 't Scrap-Ateljeetje!
Mail je mij (Marjan) even dan kan ik je adresgegevens doorgeven en laat ook even weten of je mee wil doen als gastdesigner na onze blogvakantie?


Rest mij nog jullie allemaal ook namens Cornelie een heel gezellige kerst en een mooi uiteinde van 2017 te wensen. We zien jullie hopelijk weer op dinsdag 9 januari met een nieuwe challenge.

Groetjes van Cornelie en Marjan



4 opmerkingen:

  1. WoW wat gaaf! Ik ben de winnaar van de prijs, geweldig! Cynthia en José gefeliciteerd met jullie top 3 plek. Cornelie en Marjan hele fijne feestdagen en tot in 2018! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, winnaars!! En Cornelie en Marjan: geniet van ze laatste weken van 2017! Tot in 2018...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, een top drie notering. Felicitaties aan de andere dames. En iedereen fijne feestdagen en tot 2018.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf: een top drie plaats! Gefeliciteerd Ingrid, en ook Cynthia gefeliciteerd.
    Ik wens jullie en iedereen fijne feestdagen en een goede jaarwisseling. Tot volgend jaar1

    BeantwoordenVerwijderen