dinsdag 9 januari 2018

Liftchallenge #125


>deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door Scrapheap<

Goedemorgen lifters!

Voordat we beginnen willen we iedereen een goed, creatief en gezond nieuwjaar toewensen!

We hebben een uitdaging voor jullie, maar wel een leuke!
Het voorbeeld is van niemand minder dan;



Wat gaan we doen? 

No-line coloring!
Maak een kaart met een afbeelding en kleur in zonder dat je de lijntjes ziet.

Wanneer je de afbeelding met een lichte kleur stempelt, zie je de lijntjes na kleuren nauwelijks tot niet meer! Kleur met watercolor, stiften...wat jij prettig vindt!

Natuurlijk hebben we nog meer voorbeelden voor je. Allereerst van Saskia. 
Zij won liftchallenge #123 en maakt de volgende mooie kaart!



en nog een mooi voorbeeld van Ingrid!



Marjan en ik zijn ook aan het kleuren geslagen!


Een echte Marjan, altijd mooi!


Voor mij een mooie reden om mijn nieuwe Zigs uit te proberen!

Het is erg leuk om te doen. Niet makkelijk, wel leuk!
Dus pak je stempels en je kleurmaterialen erbij en ga het ook proberen. We zijn nieuwsgierig wat jullie maken en komen zeker even bij je kijken!

Deze challenge is Scrapheap onze sponsor en zij stellen een cadeaubon van €10,= beschikbaar welke je in hun webshop kan besteden.

De challenge loopt tot vrijdag 26 januari 18.00 uur.

Veel plezier weer met deze challenge,

groetjes van Marjan & Cornelie

13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten dames, en dit is wel een echte uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat mooi allemaal! Ga het eens proberen maar eerst maar op zoek naar een lichte kleur inkt, geen idee of ik die wel heb :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie voorbeelden, dit wordt een echte challenge ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom terug dames en voor jullie nog de beste wensen voor 2018!~
    De start is een pittige. Moet eens zien of dat lukken wil....
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog even een vraag, waar kan de kaart gelinkt worden, ik zie ‘m niet...Of kijk ik niet goed?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps was ik vergeten. Dank je wel!

      Verwijderen
    2. Leuke uitdaging, ga ik proberen.
      Nog de beste wensen voor jullie allen.

      Groet, Maaike

      Verwijderen
  6. Hehe, ik ben er achter hoe het werkt, tja,....engels is niet mijn sterkste punt,....maar mijn kaart staat erbij.
    leuke uitdaging.
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke uitdaging met prachtige voorbeelden.
    Mijne is gelinked, ik hoop dat ik de challenge goed gedaan heb. Had er wel wat moeite mee, hihihi.
    Fijne dag en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een mooie voorbeeldkaart. Ook de kaarten van het designteam zijn geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen