dinsdag 21 november 2017

Liftchallenge #124

***Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door 't Scrap-Ateljeetje***

Hallo liftsters!

We zijn aangekomen bij alweer de laatste challenge voor 2017!
Deze keer gaan we repeterend stempelen: 

Maak een kaart waarbij je tekst of steeds dezelfde stempel in gradueel kleurverloop (ombré) en repeterend stempelt. 

Deze kaart komt van het Hero Arts blog en is ter illustratie:


Onze gastdesigner Nelly wist er wel raad mee, een heel gaaf kaartje!



Cornelie maakte ook weer een beauty van een kaart, tikkie stoer, mooi!


En deze is van mij:



Zoals jullie zien kun je hier best veel kanten mee op, dus zoek een leuke stempel en doe gezellig mee!

Onze sponsor is Elly van 't Scrap-Ateljeetje met een mooie prijs:

Een stans/stempelset van Marianne Design - Karin Joan



We zijn benieuwd naar jullie inzendingen, succes!
Je kunt je kaart linken tot vrijdag 8 december 18.00 uur.

Groetjes, Cornelie en Marjan

10 opmerkingen:

  1. Wauw dat is mooi.
    Een uitdaging die ik misschien wel eens moet proberen.

    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie voorbeelden hebben jullie allemaal gemaakt! EN een heel leuke liftkaart! Ik ga er eens over na denken....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf Nellie, Cornelie en Marjan...of ik er raad mee weet? you never now! hihi Heerlijk vooruitzicht een vakantiestop!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeelden aan de inspiratie zal het niet liggen...

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jullie hebben een toffe nieuwe challenge, leuke voorbeeldkaarten ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee. En mooie voorbeelden. Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke uitdaging. Ik ben net als Cynthia meteen aan de slag gegaan. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke challenge om te maken en om vaker toe te passen! Mooie voorbelden wr, als altijd :) Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke challenge! Zie dat ik niet de enige ben met dit idee :)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen