dinsdag 15 oktober 2013

#52 --> Iets anders!


Ha, daar zijn jullie weer! Klaar voor een nieuwe uitdaging? Ik (Nadine) mocht weer eens iets anders bedenken en liet me inspireren door de mooiste dag van het afgelopen jaar: mijn bruiloft. Nu heb ik de woorden wel een beetje aangepast, omdat het voor sommigen misschien niet heel makkelijk is om iets van iemand te lenen. De opdracht luidt als volgt:

Maak een kaart met:
Something OLD
Something NEW
Something PINK
Something BLUE

Het is bij deze uitdaging natuurlijk wel de bedoeling dat je aangeeft welke old, new, pink en blue spulletjes je hebt gebruikt.Al zal dat voor een deel wel zichtbaar zijn natuurlijk. 
Een beetje inspiratie nodig? Ons team ging natuurlijk al aan de slag:

DSC02382 (480x640)
Cornelie haalde oude haarspiraaltjes tevoorschijn
en plakte ze op de nieuwe roze SU-bloemen-stempels.
De strass-steenstjes zijn blauw.

LC#52
Marjan koos roze en blauwe papiertjes, een nieuwe mal en voor oude drukkertjes als accentjes.
Nadine gebruikte haar nieuwe Sizzix achtergrond, een oude
embossingmal en blauwe papiertjes. De details zijn in roze.


De sponsor is:


Harlekino is een hobbywinkel in Gulpen, Zuid Limburg, met een zeer groot en breed assortiment. We zijn al ruim 15 jaar actief in de branche en verkopen tevens cadeau artikelen en wenskaarten, maar 80% is hobby. Heeft U vragen over een artikel of heeft U advies nodig bij Uw aankoop, bel of mail dan gerust. 
We staan U graag persoonlijk te woord van maandag van 11.00 tot 18.00 uur, dinsdag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. U heeft dus te doen met een ervaren en vakkundig hobby leverancier. Sinds 2009 hebben we tevens een succesvolle webshop waarop altijd van alles op te vinden is voor de makers van kaarten. 

De prijs die Harlekino beschikbaar stelt: een kortingscode van 10 euro in de webshop. 

Jullie hebben tot en met zaterdag 26 oktober 12.00 uur de tijd om mee te doen met deze uitdaging en je kaart hieronder te linken. Wij zijn natuurlijk reuze benieuwd naar jullie creaties. Veel plezier!

11 opmerkingen:

  1. De uitdaging is LEUK!! Weer es iets heel anders! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke opdracht. Zit er gelijk over na te denken wat ik voor ouds heb wat ik kan gebruiken en kan combineren met de rest. Eerst even de verplichtingen en dan ga ik er mee aan de slag.
    De voorbeeldkaartjes zijn erg mooi geworden.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee zeg zal er eens over nadenken. Mooie voorbeeldkaarten weer trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie, verschillende voorbeelden en weer leuke uitdaging!! Die zet je inderdaad even aan het denken, maar dat gaat vast goedkomen!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh help, ik vind hem lastig haha! Ik ga er over nadenken en kijken of 't mij lukt! De voorbeelden zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke lift weer zeg!! Knap bedacht Nadine! Je moet er maar opkomen zeg... wij hebben nu al weer zin om mee te gaan doen :)

    Lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeeld kaarten hebben jullie gemaakt en de uitdaging vind ik ook heel leuk, ga zeker proberen mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super leuke uitdaging, al vind ik alle uitdagingen leuk als beginnende kaartenmaakster. Mijn kaartje is ingezonden voor deze challenge. En oh voor ik het vergeet, prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt, mooi gedaan dames.
    Lieve groet, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke uitdaging! Ik deed weer graag mee!
    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Complimenten weer voor het verzinnen van een superleuke challenge! Het was gezellig om weer mee te doen en ben stiekem al benieuwd naar de volgende :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen