maandag 4 mei 2020

Uitslag #149!

Hé hallo, Lifters!

Hier zijn we alweer met de uitslag van challenge #149!
Leuke reacties op deze challenge! 
Nieuwe techniek, washi tape weer eens gebruiken...leuk om te lezen!
Marjan en ik doen iedere keer ons best om weer met iets nieuwe/origineels te komen, maar na 9 jaar word dat steeds moeilijker. Maarrr...tot nu toe lukt het nog steeds en af en toe een herhaling moet ook kunnen, vinden jullie ook niet?
Misschien hebben jullie nog suggesties of ideeën? We horen het graag!

Maar goed, nu de uitslag natuurlijk, want daar komen jullie tenslotte voor ;-)

Marjan en ik waren het helemaal eens! Hier komt de top 3 in willekeurige volgorde!






Hartstikke mooi allemaal! Gefeliciteerd. De volgende button is voor jullie!


Maar net als altijd 1 winnares en dat is geworden;

Els!!

Els gefeliciteerd, wil je Cornelie even een mail sturen?
Het prijsje komt dan zo spoedig mogelijk jouw kant op.


En dan is het alweer vakantie! 



We gaan er een paar weekjes tussenuit.
De volgende challenge staat dinsdag 09 juni 08.00 uur voor jullie klaar!

Groetjes Marjan & Cornelie

8 opmerkingen:

  1. Prachtige top 3 en van harte Els! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een leuke challenge en mooie top 3 kaarten.
    Gefeliciteerd dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja wat ontzettend leuk om hier te winnen en ben er heel blij mee.
    Gefeliciteerd Gerjanne en Yvonne.
    Ik vond het een leuke uitdaging met de embossing erbij. Dank je wel dames.
    Zal de adres gegevens doorsturen naar Cornelie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie winnaars...gefeliciteerd dames!
    Geniet van de vrije weken Marjan en Cornelie!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Els en GerJanne! Mooie kaarten! En dankjewel Marjan en Cornelis voor het kiezen van mijn kaartjes in de top 3 ❤ geniet van de weekjes vrij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames, een hele mooie top 3. Ik vind de challenges altijd leuk gevonden hoor en inderdaad mag er soms best iets in de herhaling, geeft helemaal niets. Geniet van jullie vakantie Marjan en Cornelie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tssss, wat stom. Trots op mijn blog vertellen dat ik in de top 3 sta en dan hier vergeten te reageren! Wat dom. Ik ben heel blij met mijn top 3 plekje! Vond hem eerlijk gezegd zelf ook goed gelukt.
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat allemaal met jullie prachtige kaartjes !!
    Fijne zonnige meivakantie iedereen groet Epie

    BeantwoordenVerwijderen