dinsdag 7 april 2020

Liftchallenge #149

Hoi Lifters!

Daar zijn we alweer met een nieuwe challenge voor jullie. Debby Hughes blijf ik bewonderen. Zoveel stijlen, zoveel talenten, alles wat zij maakt vind ik bijna mooi. De volgende kaart gaan we liften. Dit is de bedoeling;

Haal je washi tape uit het stof!

Lift deze kaart d.m.v. strookjes cardstock, gemaakt van diverse soorten washi tape, en plaats dit op een deels embosste achtergrond.
Je kunt dit doen met embossing folders, klik voor een duidelijke uitleg hier!
Ger Janne plaatste hier ooit een heel handig bericht over!

Maar je kunt ook embossen met snijmallen!

Meerdere uitdagingen dus in 1 kaart! ;-)



Marjolein, de winnares van challenge #147 maakte al een prachtig voorbeeld voor ons!


En de volgende voorbeelden zijn van Marjan en mij;

Marjan, strak en CAS, gaaf!

en een voorbeeld van mij.

Echt leuk om te doen.
Het prijsje verzorgen wij zelf, dat is nog een verrassing!!

De challenge duurt tot vrijdag 01 mei 18.00 uur!
Benieuwd naar jullie inzendingen, veel plezier weer met Liften,

groetjes Marjan & Cornelie



6 opmerkingen:

  1. Leuke lift en jullie voorbeelden en die van marjolein weer super!!!
    Veel plezier van de challenge en stay safe!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge en gave voorbeeldkaarten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor, weer zo'n leuke challenge. Ik had dit nog nooit zo gedaan, maar met de link naar de blog van GerJanne is het echt zo duidelijk. Gaaf om weer eens iets te doen dat nieuw is voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een erg leuke lift! Ik heb er in ieder geval weer van genoten. Het was zeker een uitdaging. En voor mij persoonlijk zeer vernieuwende technieken.
    Groetjes, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke uitdaging en mooie voorbeelden! Mijn kaarten staan er ook bij.
    Marjan, ik las op verschillende blogs dat je vandaag jarig bent, van harte gefeliciteerd!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen