dinsdag 9 maart 2021

Liftchallenge #159

 ***Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door De Scrapheap***

Nicole's eerste challenge was een succes, superleuk! 

Deze keer ben ik (Marjan) aan de beurt en wil ik graag kaarten zien met structuur erop.  Dit doe je met behulp van een stencil en bijvoorbeeld structuurpasta. Je kunt voor deze techniek ook andere middelen gebruiken... denk aan Nuvo mousse, Watermark inkt met embossing poeder, Gesso  ... kortom alles wat maar een beetje structuur geeft èn er wat bovenop ligt en geschikt is voor je ondergrond. De stijl waarin je je kaart maakt is helemaal vrij.   

Maar de embossing/structuur moet wel echt duidelijk te zien zijn op je kaart. En het stencilgebruik ook. Graag willen we ook op je blog lezen welk middel je gebruikte voor de structuur, zo kunnen we elkaar misschien ook inspireren.                                                                                                                                                                                        

Ons voorbeeldkaartje (zonder bron)



Wij maakten natuurlijk weer voorbeeldkaarten voor jullie.

Van Cornelie een schattig slimline geboortekaartje, zij gebruikte voor de structuur Nuvo Glacier paste, dat geeft een mooi glansje en is duidelijk zichtbaar in de bubbels:



Nicole gebruikte Nuvo Glacier paste en embellishment mousse en creëerde deze supervrolijke waterpret kaart. Bij haar zit de embossing op de visjes:


Ik gebruikte Aleene's true Snow voor mijn kaart:


Dit is op veel stijlen toepasbaar zoals je ziet, dus doe gezellig mee met ons en wie weet win je dan de prijs van De Scrapheap. Carla sponsort een cadeaubon in de vorm van een code van €10,00. 




Je hebt de tijd om je kaart te linken tot vrijdag 26 maart 18.00 uur.
Succes en veel plezier met de challenge!

Groetjes van Cornelie, Nicole en Marjan


6 opmerkingen:

  1. Wow prachtige voorbeeld kaartjes dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt en een leuke uitdaging weer.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi
    Je kaart is prachtig en de uitdaging weer super leuk.
    Fijne dag
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooooooke, ik heb de uitdaging waarschijnlijk niet goed begrepen!
    Ik heb gestempeld met Versamark een embossing poeder, maar ik begrijp nu dat jullie echt "structuur" willen zien gemaakt dmv een stencil, dus geen stempel.
    Mijn kaart is dus niet goed gelinkt denk ik.
    Ik weet alleen niet hoe ik mijn kaart weer kan verwijderen, sorry.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat geeft niets hoor. Dat kan gebeuren. Kan ook gewoon blijven staan. Kijk maar of je zin en tijd hebt om nog een poging te wagen ;-) In ieder geval bedankt voor je enthousiaste deelname!

      Verwijderen
  5. Leuke uitdaging weer, jullie hebben ook geweldige voorbeelden gemaakt!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen