maandag 9 maart 2020

Uitslag #147!

Hé lifters!

Iets minder deelneemsters als normaal, maar het was misschien best een uitdaging?
Hoe dan ook de deelnemers die hebben mee gedaan waren onwijs tof allemaal, waardoor het nog lastig kiezen was, maar waren we het voor het grootste gedeelte met elkaar eens.
Dit x geen top 3 maar een top 4. Ook leuk!
Hieronder in willekeurige volgorde;








Prachtige kaarten! Gefeliciteerd! Voor jullie de volgende badge;


De winnares van deze challenge is geworden;

Marjolein!

Jij hebt de prijs gewonnen van Studio 92!

Voor jou de volgende badge! Wil je Cornelie even een mail sturen?
Het mail adres vind je links in de sitebar.


Bedankt allemaal weer voor het meedoen. 
Morgen heeft Marjan weer een hele leuke nieuwe challenge voor jullie klaar staan! 
Tot morgen!

Groetjes Marjan & Cornelie

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd top vier dames! Mooie winnende kaarten! Ik kijk alweer uit naar de nieuwe challenge, tot morgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wát leuk dat mijn koffiemonster een plekje heeft gekregen, dank je wel en ook de andere dames gefeliciteerd! Ben heel benieuwd naar de volgende uitdaging!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat leuk! Het was ook echt een leuke, uitdagende uitdaging. Ik ga Cornelie mailen, dank jullie wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie top 4!! Gefeliciteerd dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh leuk ! Mijn kaartje in Top 4 ! Dank je wel ! Gefeliciteerd aan alle andere top-plaatsjes en winnaar! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooohhh ik zie pas dat ik met mijn kaartje in de top ben gekomen ...wat een verrassing...super dank je wel en ook Irene, Marjolein en Gina van harte gefeliciteerd...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen