dinsdag 30 september 2014

Liftchallenge #73

Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door --> Harlekino 

Goedemorgen allemaal, we gaan weer lekker van start met een nieuwe liftkaart. Ik (Nadine) koos deze kaart van Jenny Evans. Een soort driehoek leek me wel eens iets heel anders. 


Het liftteam en Anja ging lekker aan de slag met dit voorbeeld. Dat leverde de volgende creaties op:

Anja gebruikte leuke houten embellies

Cornelie pakte een stukje transparant sheet

Een zonnige kaart van Marjan

En een mannenkaart van Nadine
Deze challenge wordt gesponsord door Harlekino Hobby


De winnaar krijgt een kortingscode voor de webwinkel t.w.v. 10 euro.

Genoeg inspiratie als je het mij vraagt. Maar kijk vooral ook bij elkaar en doe ideetjes op. Ga lekker aan de slag met deze kaart. Jullie hebben tot vrijdag 10 oktober 18.00 uur de tijd! Wij kijken uit naar jullie creaties!

Groetjes van het liftteam,

Marjan, Cornelie & Nadine


14 opmerkingen:

  1. Ik vond het een hele leuke kaart om te liften en jullie hebben er weer prachtige kaarten mee gemaakt.
    Bedankt voor het guest designen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke liftkaart weer en jullie hebben prachtige voorbeelden gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh, wat een leuke kaart! Ik haak weer aan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi! Wat een gave kaart om te liften en jullie voorbeelden zijn weer super. Inspireert wel weer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, apart. Mijn bijdrage heb ik weer geplaatst. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super kaart om te liften.
    ik heb de mijne geplaatst.
    gr jolanda roelofs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart om te liften! Ik heb er ook mijn versie van gemaakt. Ben nu alweer benieuwd naar de volgende
    Groetjes,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. was een leuke 'lift', denk het nog wel een keer te gebruiken.
    Thanks voor deze challenge, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke opdracht,ik hoop dat mijn kaart is gelinkt naar de Liftchallenge...
    groetjes Tiny..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi
    Ik was vergeten om even een berichtje achter te laten.Ik vind de lift erg leuk en ik zie dat de kaarten allemaal stuk voor stuk super zijn gelukt.
    Groetjes thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk weer.. maar moeilijk...voor mij was het écht een challenge. Gave kaarten zijn er al geplaatst zeg...wauw.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb ik al mooie kaarten voorbij zien komen....ik heb mijn kaart net geplaatst en hoop dat hij aan alles voldoet. De voorbeeldkaarten zijn prachtig!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hé het is me eindelijk weer eens gelukt mee te doen, dat is lang geleden! Weer een leuke liftopdracht en de voorbeelden zijn ook geweldig. Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen