maandag 3 februari 2014

Uitslag liftchallenge #58

Goedemorgen!

Wat een leuk aantal enthousiaste deelnemers hadden we deze keer toch weer, bedankt allemaal! Sommigen 'mogen' de liftchallenge gewoon niet overslaan van zichzelf. Leuk om dat te lezen. Uit zoveel deelnemers een winnares kiezen, was voor ons weer niet makkelijk. Je gunt iedereen wel een prijsje. Maar het gaat tenslotte om het meedoen, toch? Het is ons wel weer gelukt om een mooie top 3 te selecteren. Moeten we er wel even bij vermelden dat het dit keer erg dicht bij elkaar lag.

In willekeurige volgorde is dit onze top 3:








Van harte gefeliciteerd! Jullie mogen de top 3 button op jullie blog plaatsen.


En de prijs gaat naar...Colien
Je mag onderstaande button op je blog zetten, als je dat leuk vindt.




Gefeliciteerd met je prijs. Als je mij (Nadine) even je mailt op het mailadres in de balk links op het blog, dan zorg ik dat je de prijs ontvangt van Harlekino. 

Bedankt iedereen voor de leuke kaarten die wij mochten bewonderen, altijd weer een feestje. Morgen staat op ons blog een nieuwe liftkaart van Cornelie. Daar gaan jullie ook vast weer plezier aan beleven. Veel succes!

Fijne dag en groetjes van het Liftteam.

8 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd dames en wat leuk om te lezen dat er nog meer zijn die de challenge niet " mogen" overslaan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooie top 3! Weer heel goed uit gekozen! En Colien gefeliciteerd met je prijs! Ja ik ben ook een van degene die hem niet over mag slaan van mezelf (lol) Tot morgen, ik kijk weer uit naar een nieuwe liftkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames, met de top drie.
    En voor het team, jullie uitdagingen zijn gewoon ook altijd erg leuk en goed te maken.
    Daar komt bij, dat ik het persoonlijk heel plezierig vind, dat jullie altijd zo stipt zijn met de uitslagen en de nieuwe challenge.
    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd winnaars, ze zijn allemaal erg mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker erg mooie kaarten zijn er gemaakt. Van harte winnaars!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, de kaart van Colien vond ik ook al top-3 waardig, leuk dat ze heeft gewonnen! Gefeliciteerd! Andere dames, jullie ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel, wat leuk! Wel gek om m'n foto opeens op het blog te zien, hihi. De nieuwe liftkaart is ook weer te gek, ik ga ermee aan de slag!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik in de top 3?? Ohhh geweldig! Hartstikke bedankt! Ben helemaal happy!! Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen