dinsdag 22 mei 2012

Lift Challenge #17

Goedemorgen lifters! Wij hopen dat jullie van het heerlijke weer heel veel inspiratie krijgen voor de nieuwe uitdaging op ons blog. Nadine heeft een nieuwe kaart uitgezocht. De kaart is van Julie Lacey die een heel eigen stijl heeft. Kijk maar eens op haar blog Stamps and Taxes.


Wat willen we zeker terugzien op de kaart?

- Een effen kleur basiskaart
- Minimaal twee laagjes daarop (liefst vastgestikt)
- Een grote strik 
- Een label/nestability-vorm

Uiteraard is ook ons team er mee aan de slag gegaan, net als Karin en Monique (de eerdere winnaressen van de liftchallenge). Zes mooie redenen om mee te doen...














Hopelijk genoeg redenen om aan de slag te gaan... 

Niet? Oke, vooruit, nog ééntje dan. De winnares van deze challenge krijgt een super leuk pakketje uit het winkeltje van Ingrid Danvers, Cards & Wishes


Ingrid stelt de volgende prijs beschikbaar: de minikit 'Ik hou van Holland!'


Jullie hebben tot zaterdag 2 juni, 12.00 uur de tijd om met deze challenge aan de slag te gaan. Doe je best, wij zijn heel nieuwsgierig naar jullie uitwerkingen! Veel plezier met liften!



10 opmerkingen:

  1. Een prachtige liftkaart hoor hou wel van haar stijl. Jullie hebben allemaal hele mooie exemplaren gemaakt en ja wie wil zo'n prijs nu niet winnen??!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaarten, super mooi gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een leuke uitdaging!

    Groet, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige challenge weer alhoewel ik er toch wel enige tijd mee bezig geweest ben, het lijkt vaak makkelijker dan dat het is! Maar jullie voorbeelden zijn prachtig en geven ook wel inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke liftkaart, maar ik moest er toch wel even over verzinnen,
    Maar hij is klaar en ik ga hem straks plaatsen
    groetjes
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaart! Je laat heel wat moois zien op je blog.....
    Groetjes,
    José
    PS. Bedankt voor je tip inzake de woordverificatie, maar helaas lukt het me nog steeds niet om het uit te zetten. Ik heb het geprobeerd, maar zie nergens staan waar ik het uit kan zetten. Wel jammer, want ik merk dat hierdoor wel minder mensen op mijn blog reageren....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is gelukt. Mijn kaart staat online (-:
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor het eerst mee gedaan en vond het erg leuk om te doen! Hij staat er bij. Bedankt voor de inspiratie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat zijn er leuke kaarten gemaakt dames via via kwam ik op dit blog... ben meteen volger geworden ;)

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen