dinsdag 27 augustus 2024

Liftchallenge #190

 

->  Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door
 't Scrap Ateljeetje! <-

Hé, lieve Lifters!

Of moet ik zeggen vakantiegangers! Ik hoop dat jullie inmiddels van een vakantie hebben genoten of anders, dat het nog in het vooruitzicht ligt!

Wij zijn alweer zover om met een nieuwe challenge te starten en om er even lekker in te komen, gaan we ouderwets Liften! Een kaart van Yana Smakula.



De bedoeling is:

Ouderwets Liften!

Wat ik terug wil zien is:  
Grote tekst, Ink Blending en een Summer/Beach collage.
Hoe je dat verder invult, is aan jezelf.

Gerjon is ons al voorgegaan en heeft als winnares een mooi voorbeeld gemaakt!
Op haar blog vind je nog meer foto's.
Wat een superfleurige zomerse kaart!



Natuurlijk hebben wij ook een voorbeeld gemaakt, 
zoals altijd ;-)



Marjan maakte een zomers, haast tropische kaart met prachtige kleuren!


Nicole geeft een zomers feestje op het strand, hoe leuk! Ik hoor de muziek al ;-)


Een Shaker Splash van mij, Cornelie, 
voel je de verkoeling al ;-)

Een kaart waar je je volgens mij goed mee uit kunt leven. We kijken alweer uit naar jullie inzendingen tenminste!

Je kaart kun je insturen tot vrijdag 20 september 18.00 uur.

Onderaan dit bericht kun je je kaart linken.

Het 't Scrap-Ateljeetje verzorgt deze keer weer een leuke prijs!




Heel veel plezier met Liften!

Liefs Nicole, Marjan & Cornelie

1 opmerking: