dinsdag 4 juni 2024

Liftchallenge #189

 ***De winnares mag een prijsje uitzoeken van onze Prijzenpagina***

We zijn er weer met een nieuwe challenge voor jullie en deze is van mij (Marjan). Zeker niet lastig, maar wel leuk. Dit is de bedoeling:

Deze keer gaan we de "cut-it-up"techniek doen, zoals op de liftkaart hieronder van Jennifer McGuire.


Bij de techniek laat ze drie kaartjes zien, als je naar het filmpje kijkt zie je wat ik bedoel.
Het gaat er bij onze challenge dus om dat je je kaart in stukjes snijdt en weer opplakt. Hoe je dat doet en welke vormen je kiest en hoe je je kaart afwerkt mag je helemaal zelf weten. 



Maar let op... het gebruik van een stans met vakjes zoals deze is niet de bedoeling, dat is weer een ander type kaart. 

Onze gastdesigner GerJanne maakte deze mooierd voor onze challenge (hij was nog voor mijn verjaardag ook):


En ons team liet zich niet onbetuigd natuurlijk:

Nicole met maar liefst twee voorbeelden:

Cornelie met een heel mooie mandala in prachtige tinten:

Marjan: ik gebruikte een stempel van Tim Holtz met watercolor: 



Er is heel veel mogelijk hiermee, dus leef je uit en doe gezellig mee!

Je hebt de tijd tot vrijdag 28 juni 18.00 uur. 

Veel plezier en succes!


Groetjes van Cornelie, Nicole en Marjan

3 opmerkingen:

  1. Ik heb mijn eigen draai eraan gegeven en hopelijk voldoet dit. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, ik kreeg in een van de reacties te zien dat ik me niet correct aan de opdracht had gehouden. Ik had nl. diverse postzegelstansjes gebruikt en als een puzzeltje weer terug in elkaar gezet. Had er echt overheen gelezen dat je zelf moest snijden. Dus ik heb zojuist een nieuwe poging gedaan, waarbij ik wel zelf heb gesneden. Hopelijk voldoet dit beter aan de eisen :-) Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke lift is het weer.
    Mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen