dinsdag 2 april 2024

Liftchallenge #187

>Deze challenge wordt mede mogelijk gemaak door Cloud9 Crafts<

Hé, lieve Lifters!

Iedereen gezellige Paasdagen gehad? Lekker genoten van familie, Paasontbijtjes, Brunches en natuurlijk de Chocolade paaseitjes ;-)
Back to normal, we gaan weer lekker Liften en ik mocht deze keer de opdracht bedenken. Deze inspiratie kreeg ik van Melody en dit is haar blog, klik!


De bedoeling is:

Creëer een kaart waarin twee stencils worden gebruikt d.m.v. een masking techniek. Dit kan met masking stencils, zoals bij deze vb. kaart, maar je kunt dit ook zelf maken door masking sheets te gebruiken, of met dies vormen uit papier te snijden en deze als mask te gebruiken.
De vorm van het masking gedeelte mag je zelf bepalen, net als de rest van de uitvoering van je kaart.

Dus trek je stencils tevoorschijn en kies een leuke combinatie! ;-)

Yvonne, winnares van challenge #184, maakte echt een prachtig voorbeeld!


En natuurlijk nog inspiratie van onze kant!


Marjan heeft een supercute, klein schilderijtje haast gemaakt!

Nicole heeft ook weer een topper met deze fun walrus, te leuk!

Zelf koos ik voor zomerkoninkjes, deze zijn weer volop te krijgen, smullen!

Volgens mij genoeg inspiratie alles bij elkaar!

Natuurlijk zijn we heel erg benieuwd wat jullie bedenken...

Toevallig is deze challenge Cloud9 Crafts onze sponsor en bij Cloud9 Crafts loopt de maand april ook een challenge met stencils, dus je kan je kaart voor 2 verschillend challenges gebruiken!
Succes en vooral, heel veel plezier.




De challenge loopt tot:

Vrijdag 26 april 18.00 uur

Je kunt je kaart onder dit bericht linken.

Liefs Marjan, Nicole & Cornelie

4 opmerkingen:

  1. Echt een hele leuke challenge! En heel leuk dat ik GastDesigner mocht zijn! Ik heb nog een kaartje gemaakt en zal hem hierboven erbij zetten als soort van voorbeeld.. Ik doe deze keer niet mee met de challenge :) Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke uitdaging en een uitdaging is het, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for this lovely challenge! Fabulous inspirations!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke challenge, het is me gelukt om weer gezellig een keertje mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen