dinsdag 5 maart 2024

Liftchallenge #186

 *** De winnares mag op onze Prijzenpagina iets uitzoeken***

Hallo liftsters!

Na de leuke challenge van Nicole is het weer mijn beurt om de challenge te bedenken. Ik koos voor een trellis kaart. Dit model zag ik regelmatig voorbijkomen, maar nou ook weer niet zo vaak dat iedereen het al gedaan heeft. Ik had dit zelf ook nog niet eerder gedaan en vond het een leuke voor onze challenge.

Ons voorbeeld is deze kaart van Bibi Cameron

De bedoeling is dat je zo dicht mogelijk bij het model blijft, maar dat je verder zelf mag weten hoe je het aankleedt. Bloemen mogen zeker, maar hoeft dus niet.



Onze gastdesigner is Gerjon die Liftchallenge 183 won, zij maakte deze gave en vrolijke kaart met mooie snoeperijtjes:


Wij maakten er uiteraard ook een:

Cornelie ging met junglediertjes aan de slag voor een oud-collega die een baby kreeg en de kinderkamer in dit thema heeft ingericht, echt superleuk deze kaart!


Nicole is klaar met de winter en ging voor 's zomerse vibes.. gaaf kaartje! Laat die zon maar komen!

Marjan: Mijn kaartje werd ook iets met diertjes, ik viel als een blok voor de geinige kippen en andere boerderijdiertjes!



Als je wint mag je een prijsje van onze Prijzenpagina uitzoeken. We hopen op veel deelnemers en zijn erg benieuwd naar jullie uitvoeringen!

Je hebt de tijd tot vrijdag 29 maart om je kaartje te linken, heel veel plezier en veel succes!


12 opmerkingen:

  1. Hoe lukt het jullie toch iedere keer zo'n leuke challenges te verzinnen.... Ik doe weer mee! Heb zelfs al een ideetje. Jullie voorbeelden zijn weer heel inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great challenge and fabulous DT inspiration-all so different!
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, wat een mooie uitdaging zeg! En jullie hebben het voorbeeld overtroffen hoor, wat een leuke kaarten hebben jullie gemaakt. Ik ga er zeker mee aan de slag! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee deze nieuwe challenge. Ik had het nog nooit gedaan maar dankzij het filmpje met uitleg zeker niet moeilijk. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave lift kaart en super inspirerende voorbeelden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En omdat ik het zo'n leuke challenge vind heb ik er nog een tweede kaartje voor gemaakt. Een heus lentekaartje. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I was able to post my card today! Yay! I'll be back with another before the challenge closes!

      Verwijderen
  8. Thank you for the inspiration, I love how you always come up with amazing ideas.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I cannot get the linky to add my card

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I can't load my card either. Can you do that for me? Thanks! https://myasperations.blogspot.com/2024/03/myasperations-3-25-24.html

    BeantwoordenVerwijderen