maandag 5 februari 2024

Uitslag #184

Hé, lieve Lifters!

De eerste challenge van het jaar zit er alweer op en wat werd deze leuk ontvangen!
Heel veel mooie inzendingen hebben we voorbij zien komen, ontzettend leuk en heel erg bedankt daarvoor.
Qua Top 3 waren we het behoorlijk eens met elkaar. Dit is het geworden in willekeurige volgorde:






Prachtige uitwerkingen! Gefeliciteerd! Voor jullie de volgende button, als je dat leuk vindt.


Maar natuurlijk, maar 1 winnares en dat is geworden:

YVONNE!!!

Gefeliciteerd, wat een supertoffe en originele kaart!
Onderstaande button is voor jou.


Zou je met Cornelie even contact willen opnemen over het Gast designen en je adres, zodat ik je prijs kan opsturen ;-)


Voor morgen staat er alweer een nieuwe, toffe challenge klaar!
Heel veel plezier alvast,

liefs Marjan, Nicole & Cornelie

4 opmerkingen:

  1. Wow wat een supergave kaarten zeg en gefeliciteerd dames Yvonne is ook mijn favoriet hoe origineel zeg, toppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely top picks - congrats to you all! Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeee, wat een leuke verrassing! Wat leuk dat ik de challenge mocht winnen: dankjulliewel dames! En dat terwijl ik de andere twee kaarten echt prachtig vind. Gefeliciteerd ook aan de andere 2 dames. Ik ga Cornelie een berichtje sturen: bedankt!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat mijn kaartje in de top 3 staat, zo'n eer. Heel erg bedankt. Gefeliciteerd aan de winnaar en de rest van de top 3.

    BeantwoordenVerwijderen