dinsdag 30 mei 2023

Liftchallenge #180

 Hallo liftsters!

Daar zijn we weer met voorlopig de laatste Liftchallenge voor de zomervakantie. Deze keer zocht ik (Marjan) hem uit en dit is de opdracht:

We gaan weer eens ouderwets liften! Lift deze kaart met alleen maar gestanste teksten. Mag in verschillende kleurtjes, zoals hier, maar ook in één kleur. Ik vond deze op Pinterest zonder verwijzing naar een naam of blog.

Je mag net zoals op het voorbeeld iets kleins toevoegen, zoals de hartjes of iets anders, maar de focus moet liggen op de teksten.


Liftkaart: 
Onze gastdesigner Rhodé maakte deze schattige New baby kaart:


Cornelie ging puzzelen met het woordje 'Smile' ;-)



Nicole ging met het vrolijke Yay you  aan de slag:



Marjan met grote Hello/Hi teksten en kleine hartjes:



We hopen natuurlijk op veel deelnemers, dus zoek een leuke stans uit en ga ermee aan de slag, we zijn heel benieuwd! Je hebt de tijd tot vrijdag 30 juni 18.00 uur. We hebben er een weekje aan vast geplakt vanwege het warme weer!
Als je wint nodigen we je natuurlijk uit als gastdesigner en je mag een prijsje uitzoeken van onze prijzenpagina. Veel succes!!




6 opmerkingen:

  1. Ooooh, ook weer zo leuk!!
    Ik duik straks meteen even in mijn tekst stansjes. Geen idee of er iets geschiks tussen zit.
    Mooie voorbeelden aangenaam, inspiratie genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, what a fun card. Love all the hugs and it's so clean and modern. Thanks for another fun challenge. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, dat was echt even puzzelen hoor. Een heel leuk idee, maar ik heb eigenlijk geen woord stansen. Na veel zoekwerk vond ik toch een stansen set achterin mijn stansen voorraad die ik in een bakje heb staan. Kaart is inmiddels geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer helemaal leuk deze uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke uitdaging, volgens mij is het gelukt met linken (hij linkt naar een Facebookbericht)

    BeantwoordenVerwijderen