dinsdag 7 maart 2023

Liftchallenge #177

***Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door 't Scrap-Ateljeetje***

 Hallo Liftsters!

En dan nu weer over naar de nieuwe Liftchallenge, die ik (Marjan) mocht bedenken:

Lift deze werkwijze waarbij je de achtergrond maakt met TEKST d.m.v. (een) achtergrond stempel(s) zoals op de voorbeelden. Dat hoeft niet persé met embossingpoeder, maar wèl op een gekleurde achtergrond èn over de hele achtergrond. Dit moet de hoofdmoot zijn van je kaart. Het model is vrij, de afwerking geheel aan jou.  

 

Misschien denk je...Ik heb geen grote achtergrond stempel! Dan zou dit nog een idee kunnen zijn:  Sentiment stamping. Bekijk het filmpje van Jennifer en je ziet hoe het werkt.

Laat je alsjeblieft niet ontmoedigen als je geen grote tekst stempel hebt. Het mag ook allemaal wat verder uit elkaar, zoals bij Jennifer. Als de tekst maar duidelijk de hoofdrol speelt op je achtergrond.

Onze gastdesigner Daniëlle maakte deze gave kaart! 


Cornelie's kaart met de leuke typemachine en een een lief briefje erin! 

Ik maakte deze met o.a. een schattig beertje van MFT.


En de gave kaart van Nicole met deze feestelijke haai. 



Als je wint krijg je de leuke prijs die 't Scrap-Ateljeetje beschikbaar stelt:

Een pakketje met paperpad, stickers en tape O lala Paris stad van de liefde, Doodlebug Design.


Doen jullie mee? We zijn heel benieuwd naar de inzendingen, veel plezier en succes! Je kunt je kaart linken tot vrijdag 31 maart 18.00 uur.

Groetjes van Cornelie, Nicole en Marjan

6 opmerkingen:

  1. Een leuk filmpje met deze stempel techniek. Bedankt voor het idee.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een heuse uitdaging voor mij, omdat ik geen achtergrond tekststempel heb. Dus met het meerdere keren van één tekst kwam ik er ook. Mijn kaartje staat er weer bij. Succes voor iedereen die mee doet. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. can I use an embossing folder script or design paper with script as well? Or does it have to be stamped?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Nicole, it has to be stamped for our challenge. Hope you can find something to participate!

      Verwijderen
  4. Nog net op tijd! De challenge is weer te leuk om voorbij te laten gaan.. Mooie voorbeelden dames! Ik heb er weer mijn eigen draai aan gegeven ;) Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke voorbeelden én challenge. Ik krijg alleen op de een of andere manier m'n kaartjes helaas niet gelinkt. Gistermiddag nog wat pogingen gedaan. Hoop dat het me de volgende keer wél lukt! Deze was zó origineel en leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen