dinsdag 10 januari 2023

Liftkaart #175

 

deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door Cloud9Crafts <

Hé lieve Lifters!

Allereerst voor iedereen een gelukkig nieuwjaar (kan nog net) en dat het maar een mooi creatief nieuwjaar mag worden!
We starten gelijk weer met een nieuwe challenge en ik mag in het nieuwe jaar het spits af bijten ;-)

Dit is de te liften kaart;


Het origineel is van de Little Stamper

De bedoeling is;

Maak een kaart met een transparante voorkant en emboss dit net als het voorbeeld. Verdere invulling is aan jou.

Onze gastdesigner Christa heeft alvast een heel mooi voorbeeld voor ons gemaakt!
Christa heeft de kaart in dezelfde stijl als haar winnende kaart in de challenge die ze had gewonnen. Leuk en wat een goed idee!


En ook wij zijn met deze challenge aan de slag gegaan.



Het is opnieuw een plaatje van Marjan en wat een goed idee het dessinpapier erachter!


En dit dan, ook al zo beeldschoon van Nicole. Wat een mooie kleurtjes en die huisjes dan!


Zelf was ik in Afrikaanse sferen ;-)

Voordat je gaat beginnen met liften is het handig om eerst eventjes te testen of je acetate goed embosst. Ik had eerst een stuk vrij dikke en deze trok helemaal krom. Iets dunner acetate werkt beter en doordat je versteviging hebt aan boven en onderkant, wordt het een mooi geheel.

De sponsor van deze challenge is


Yuki geeft een kortingscode van € 25,00 voor de winnares van deze challenge!

De challenge duurt tot vrijdag 03 februari 08.00 uur!

Heel erg nieuwsgierig wat jullie gaan maken!
Veel plezier met liften.

Liefs Marjan, Nicole en Cornelie

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten!! Leuke challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge en mooie voorbeelden. Eens zien of ik er wat mee kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke challenge!! Ik heb er gewoon een aantal gemist 🙈 echt erg.. ik ga er weer aan denken mee te doen, veel te leuk! Mooie voorbeelden dames 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeelden laten jullie zien. En een leuke challenge! We hebben dus 7 en een halve week?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke challenge heb je gekozen Cornelie. Jullie voorbeelden zijn echt geweldig, dat geeft zeker weer inspiratie..Ik ga nadenken en meedoen..Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke challenge! Ik moet eens even kijken of ik acetate heb wat geschikt is :-) Jullie voorbeelden zijn weer inspirerend in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk dat jullie er weer zijn. Ik heb het gemist hoor al die challenges. Mijn bijdrage staat er weer bij. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk ik maak wel vaker met een doorkijk maar nog nooit geembost :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke challenge en gave voorbeeldkaarten dames.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige leuke opdracht hebben jullie weer verzonnen! Ook prachtige uitwerkingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This challenge was.... challenging! But it was also fun. TFS! Kathy @myasperations

    BeantwoordenVerwijderen
  12. For some reason my entry doesn't want to post. Can you please add it to the link for me? Thanks https://myasperations.blogspot.com/2023/01/myasperations-1-23-23.html

    BeantwoordenVerwijderen
  13. such great inspirations and challenge, wow, I love it.
    I can't link it with your linky, I am sorry, here is my card: https://www.treebug.org/2023/01/roze-z-metulji-na-embosirani-foliji.html
    crafty hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik dacht eerst dat het aan mij lag, maar zie hier nog meer reacties boven staan: ik kan ook geen link insturen

    Kunnen jullie mijn kaart erbij zetten? http://mijnkaartenhobby.blogspot.com/2023/01/im-dreaming-of-white-christmas.html

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen