maandag 11 april 2022

Uitslag challenge #168

 Nou dames, petje af voor jullie doorzettingsvermogen bij het maken van deze kaart. Ik las regelmatig dat het niet erg makkelijk was, maar dat het wel leuk was om te doen gelukkig! De resultaten waren er dan ook naar, wat een leuke inzendingen! We hebben natuurlijk weer een top samengesteld met elkaar en dat werden deze drie kaarten:

Wat een prachtige achtergrond maakte ze en wat een leuke Toucans gebruikte Ingrid:




Superleuke en vrolijke uitstraling heeft deze mooie paas kaart van Natascha:



Ah.. die aapjes ... om op te vreten. En wat een gaaf stencilwerk en mooie cirkelstans gebruikte Danielle:





Supergave kaartjes!

Van harte met jullie top 3 plek en neem als je wilt deze button mee voor op je blog.


De kaart met de meeste punten werd die van ...

 DANIELLE!
Voor jou is deze button


Gefeliciteerd, jij bent deze keer de winnares en je mag een prijsje uitzoeken van onze prijzenpagina. Als je iets gevonden hebt, mail dan naar degene wiens naam erbij staat, dan komt het z.s.m. naar je toe.

Als je het leuk vindt om een volgende keer onze gastdesigner te zijn, mail dan even maar mkuppers@outlook.com en ik vertel je er alles over.

Morgen zijn we er weer met een leuke challenge! Tot dan!


5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames!
    Het was een heel leuke challenge om aan mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames, jullie hebben prachtige kaarten gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten! Gefeliciteerd dames en Danielle in het bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond het echt een leuke challenge al heb ik ook wat zitten stoeien met het modelletje. Maar wat is het dan leuk om van al die prachtige inzendingen als winnaar gekozen te worden, dat vind ik zo’n eer! Dankjewel en gefeliciteerd ook aan Natascha en Ingrid, mooie kaarten dames!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt dat jullie mijn kaart hebben gekozen, en ik in de top 3 ben beland. Ik vond het een leuke challenge, het was een echte uitdaging . Ook gefeliciteerd voor Danielle met haar winnende kaart, en voor Natascha, super kaartjes dames ! groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen