dinsdag 14 september 2021

Goedemorgen liftsters! 

Na alle feestelijkheden van vorige maand vandaag weer een 'gewone' lift van mij (Nicole). We hebben echt genoten van alle enthousiaste inzendingen en hopen dat jullie nu helemaal in de mood zijn om deze maand ook weer mee te doen.

De challenge:

Ik heb deze liftkaart voor jullie uitgekozen van Anna Lorenzetto

Het is een ronde kaart met half vellum. De bedoeling is dat je als basis een schommelkaart van cardstock maakt met daarop een cirkel van vellum. Daaroverheen plak je dan aan de onderkant weer een halve cirkel van cardstock. Verder aankleding is vrij. 

Hieronder onze voorbeelden.
Onze gastdesigner is Ellen, zij maakte dit prachtige beterschapskaartje.

Cornelie kwam met dit schattige verjaardags-kaartje.


Marjan maakte een dromerige winterwereld voor de kerst, het sneeuwt zelfs een beetje.


En van mij ook een verjaardags-kaartje met vrolijke zonnebloemen.


Ik hoop dat deze voorbeelden genoeg inspiratie geven. Mocht het niet helemaal duidelijk voor je zijn hoe je deze kaart moet maken dan mag je me altijd even mailen. 

De winnaar van deze challenge mag een prijs uitzoeken van onze prijzenpagina.
Meedoen kan tot Vrijdag 15 Oktober 18.00. 
Je kunt hiervoor hieronder je kaartje linken. Wij komen natuurlijk graag weer bij je kijken.


Heel veel plezier en succes ermee!

Groetjes van Cornelie, Marjan en Nicole





 

14 opmerkingen:

  1. Heel leuke challenge! Alle voorbeelden zijn weer even mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schommelkaart, dat gaat mijn eerste worden ;-) Leuke challenge en dames jullie voorbeelden zijn weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superleuke kaart om te liften met heel mooie voorbeelden. Ik ga hem opslaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie voorbeelden, leuke lift kaart!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge, ik heb er gecombineerde challenge van gemaakt met groente-en fruit. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke challenge weer en mooie voorbeeldkaarten, ik probeer weer van de partij te zijn :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave voorbeelden en challenge dames.

    Is lang geleden dat ik een schommelkaart heb gemaakt

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke challenge en wat een prachtige voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt! Ik ga zeker weer meedoen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke challenge en prachtige voorbeeldkaarten!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke voorbeelden van jullie. Mooie uitdaging ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I had fun making a card for this challenge, but for some reason I cannot attach it to the challenge. I tried nearly a dozen times. So I'll provide a link to my blog here and hope that someone can attach it for me? Thanks! https://myasperations.blogspot.com/2021/10/myasperations-10-8-21.html

    BeantwoordenVerwijderen