dinsdag 30 maart 2021

Liftchallenge #160

Hé hallo Lifters!

Wat Marjan al zei, de tijd vliegt werkelijk voorbij en we zijn alweer toe aan onze 160e challenge!
Deze keer mocht ik het voorbeeld weer uitzoeken en kwam deze super toffe techniek tegen van 
Het gaat om de techniek 'Dot Coloring'. Een filmpje op het blog van Jennifer om te zien wat ze bedoelt en hoe het gaat. Hieronder alvast 3 voorbeelden van haar hand.
Super inspirerend vond ik het!


De bedoeling is;

Maak een kaart met de techniek 'Dot-Coloring' 

Je kleurt een stempel dus in met 'dotjes' of je geeft deze accent door eromheen te 'dotten'.
Dan de stempel dus niet inkleuren met inkt of potlood maar "kaal" houden.

Yvonne, winnares van challenge #157, maakte maar liefst 3 prachtige voorbeelden!


Hieronder kleurde ze in met dots! 



En natuurlijk ook voorbeelden van onze kant ;-) 


Marjan maakte deze, super mooie, haast een beetje Oosterse kaart.

Nicole met een onwijs mooie lente versie.

Zelf pakte ik er wat 'bright' kleurtjes bij.

Genoeg voorbeelden om een duidelijk beeld van de challenge te krijgen volgens mij.
Het is echt super leuk en best makkelijk om te doen en ook nog eens met een tof resultaat.
Heel benieuwd wat jullie gaan maken!

De challenge duurt tot vrijdag 16 april 18.00 uur.

Je kaart kun je hieronder linken.

De prijs voor deze challenge wordt beschikbaar gesteld door Marjan en mag uitgezocht worden uit onze prijzenpagina.

Heel veel plezier weer met liften!

Groetjes Marjan, Nicole & Cornelie


20 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk!! Ik zag deze techniek ook al eens bij Jennifer, maar heb het nooit geprobeerd. Dat moet dus nu wel gaan gebeuren ;-) Super toffe voorbeelden dames, erg mooi allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!!
    Wat een kleuren explosie.
    Ik ga meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke techniek en tjee wat hebben jullie allemaal, inclusief gastdesigner Yvonne, super mooie voorbeelden gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge.
    Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hm, origineel, misschien wel leuk om eens te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke challenge weer en prachtige voorbeeldkaarten dames.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh echt leuk. Ook ik heb dit nog nooit gedaan, maar hé zoals Pippi Langkous al zei: ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk wel dat ik het kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is weer echt een leuke uitdaging!
    En heel inspirerende voorbeelden.... ik ga eens bedenken wat ik ga maken....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Foutje bedankt. Ik zag in de reactie op mijn kaart een opmerking van Cornelie dat ik het niet helemaal volgens de regels had gedaan, dus bij deze een nieuwe poging.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke uitdaging met mooie voorbeeldkaarten van het DT.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vond de uitdaging echt heel leuk, maar het blijkt dat ik de opdracht niet helemaal goed heb begrepen. Mijn bijtjes zijn ingekleurd i.p.v. gestipt. Ik ga een nieuwe poging wagen!!
    Fijne Paasdagen!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke challenge met prachtige voorbeelden.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuke challenge is dit en wat een prachtige voorbeelden!! Ik ga proberen of ik ook nog een kaart kan maken voor deze challenge.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. My card did not load properly and its on my blog at http://sherri-iloveflipflops.blogspot.com/2021/04/dots-all-around.html

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig leuke challenge weer. Jullie hebben prachtige voorbeelden gemaakt. Het is een leuke techniek met veel mogelijkheden, bedankt voor de inspiratie! Mijn kaart staat er ook bij.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor deze leuke challenge! Hele leuke voorbeeldkaarten ook met deze toffe techniek. Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I can't get the link up tool to work but you can find my entry here: https://mygrammysattic.blogspot.com/2021/04/hello-sweet-friend.html

    BeantwoordenVerwijderen