dinsdag 26 januari 2021

Liftchallenge #157

>Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door Studio92<

Hé goedemorgen Lifters!

Wat een deelneemsters hebben we de vorige challenge gehad. Super leuk!
We hebben alweer een nieuwe kaart voor jullie uitgezocht en deze is van;


De bedoeling is;

Maak een achtergrond met een stempel/stempels en emboss deze. Blend dit met Distress inkt (of een andere inkt.) Versier naar wens.

Onze winnares, Hermien, van vorig jaar alweer, heeft een super mooi voorbeeld gemaakt!


Maar natuurlijk ook nog voorbeelden van ons drietjes;


Marjan een prachtig grafisch kaartje.



en een échte Nicole vind ik dit, heel mooi.



En deze van mij, met op mijn blog nog een andere variant.

Je ziet je kunt weer heel veel kanten op en helemaal in je eigen stijl iets maken.
Je kaart kun je linken tot;

vrijdag 12 februari 18.00 uur.

Deze keer is Studio 92 onze sponsor en de winnares wint een cadeaubon van €10,00 van

Heel veel plezier weer met liften,

groetjes,

Marjan, Nicole & Cornelie

12 opmerkingen:

  1. Super leuke challenge weer, daar kunnen we wel wat mee ;-) mooie inspiratie ook dames!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige voorbeelden dames!

    Gave challenge met vele mogelijkheden.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk om achtergronden te maken.
    Ik heb er nog een vraag over.
    Dat embossen moet dat heat embossing zijn of kan dat ook droog met een embossingfolder ?
    Ik hoor het graag.
    Mooie voorbeeldjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga zeker weer meedoen! Wat een gave voorbeelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie uitdaging weer! En de voorbeeldkaarten zijn inspirerend. Er begin meteen een idee te borrelen. Nu de uitwerking natuurlijk nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke challenge, maar goed lezen (!) is ook leuk. Ik had er overheen gelezen dat de achtergrond ook gesponst moest worden dus ik had een leuke kaart klaar, maar tja toen ik die wilde posten zag ik dat er nog iets ontbrak. En omdat het niet meer te herstellen was, ben ik opnieuw aan de slag gegaan. Maar hij staat er weer bij hoor. Groetjes en fijn weekend iedereen, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond het zo'n leuke challenge en heb nog een tweede kaart gemaakt!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige voorbeeldkaarten dames en ik heb de mijne toegevoegd, maar die staat in de thumbnail overdwars.
    Leuke challenge weer.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke challenge weer en wat een prachtige voorbeelden! Ik heb me laten inspireren door het winterse weer ;-).
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke uitdaging. Mooie voorbeelden zijn er gemaakt. Mijn kaart staat op mijn blog.

    Liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen