dinsdag 10 maart 2020

Liftkaart # 148

***Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door 't Scrap-Ateljeetje***

Op naar de nieuwe challenge!
Deze keer was ik (Marjan) weer aan de beurt en ik koos voor een echte liftkaart.

Deze kaart is van Peggy Noe:


Opdracht: 

Lift deze kaart, werk hem af naar eigen inzicht.
In de link naar de kaart vind je de beschrijving.

Onze gastdesigner Marieke maakte een supermooie kaart!


Cornelie en ik maakten deze natuurlijk ook.

Een heel gave babykaart van Cornelie:


En een felicitatiekaart van mij (op mijn  blog nog een):



Het is een erg leuk model om te maken en helemaal niet moeilijk, dus doe mee met ons en laat jouw versie hiervan zien! Je kunt je kaart hieronder linken tot vrijdag 3 april 18.00 uur.

Wie weet win je de leuke prijs van 't ScrapAteljeetje dan wel! 

Een setje van Pink Fresh: Escape the Ordinary




Groetjes en succes van Cornelie en Marjan

14 opmerkingen:

  1. Hele mooie winners van de vorige challenge ....gefeliciteerd dames en Marjan je hebt weer iets leuks bedacht en jullie voorbeelden zijn super!!!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful card layout. I need to give it a try. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, een special folded card .... ik hou ervan. Dus ik ben ook maar gelijk aan de slag gegaan. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeelden, leuke challenge ik ben er vanavond ook mee aan de slag gegaan.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke challenge om te maken en niet moeilijk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke liftkaart uitgezocht, ik ben gek op dit soort modellen! Mooie kaarten hebben jullie gemaakt. Die van mij staat er bij.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan de beschrijving niet vinden kan iemand helpen?

    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als op haar naam klikt, kom je op haar blog met de beschrijving. Succes!

      Verwijderen
  8. Your inspirations are stunning, wow, so inspiring and beautiful.
    If it is not too late, here is my card:
    https://www.treebug.org/2020/04/voscilnica-z-vec-prepogibi-v-modrem-in.html
    crafty hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I am sorry but I can't add my card with linky.

      Verwijderen
    2. Thank you for your entry! It is a lovely card!

      Verwijderen
  9. Te laat.. Ik denk er net ineens aan dat ik nog geen kaart gemaakt had.. Jammer.. Volgende challenge ben ik er weer bij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij hebt het druk met meer zaken! Ook de aanstaande verhuizing! Niet gek dat meedoen nu even niet lukt. Succes met alles!

      Verwijderen