dinsdag 19 november 2019

Liftchallenge #145!

Hé lifters!

We zijn alweer toe aan onze laatste lift van dit jaar. Na deze weken nemen we in de drukke maand december vakantie en dan gaan we weer verder in het nieuwe jaar!
Deze challenge lijkt een beetje op de vorige, maar toch met een andere twist!
Voorbeeld kaartje is van Francine Vuillème


De bedoeling is;

Maak zelf een achtergrond m.b.v. een stencil en inkt. Plak daarop een tekst, afbeelding, tag etc. naar keuze. Zet ook een foto van je stencil in het bericht!


Winnares Gerie van challenge #143 maakte zelf een stencil!! Totaal buiten haar comfort zone maakte ze dit voorbeeld. Gaaf toch!!


Natuurlijk ook weer 2 voorbeelden van Marjan en mij;


Gaaf stencil! Mooi grafisch effect dit!



Zelf koos ik voor verfspatten. Op de binnenkant van de kaart nog meer...deze foto staat op mijn blog!



Ik hoop dat jullie zo geïnspireerd zijn en zin hebben om hiermee ook aan de slag te gaan!
Wij kijken in ieder geval weer uit naar jullie inzendingen!
De challenge loopt tot vrijdag 13 december 18.00 uur!

Deze challenge verzorg ik weer de prijs, mede dankzij Miranda van voorheen
'Bij Oma Dee'!


Stans met bijpassende teksten en wat leuke bijpassende velletjes dessin papier!


Veel plezier met de challenge maar weer!

Groetjes Marjan & Cornelie

10 opmerkingen:

  1. Het was heel leuk om een gastkaartje te maken Marjan en Cornelie...wat zijn ze alle 3 verschillend, dat moet wel inspiratie geven toch?! Veel plezier van deze challenge!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke nieuwe challenge en wat een mooie voorbeeldkaarten van jullie alle drie. Inspiratie genoeg :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf deze voorbeelden....en leuke opdracht!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da's een uitdaging, ben niet zo goed in achtergrondjes.. maar ik ga mezelf weer uitdagen hoor want jullie hebben weer super voorbeelden laten zien! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge weer. En uiteraard doe ik ook deze keer weer mee. Ik ben dol op al die verschillende challenges. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn om te horen! En je bijdrage wordt altijd zeer gewaardeerd!

      Verwijderen
  6. Hij is wéér leuk en wát een inspirerende voorbeelden!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I cannot figure out how to link my card. Here it is:

    https://sherri-iloveflipflops.blogspot.com/2019/11/youre-slothsome.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke challenge weer, jullie bedenken altijd wel iets waarmee je jezelf uit kunt dagen. Prachtige voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt, mijn kaart staat er bij.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen