dinsdag 11 juni 2019

Liftkaart #141!

>Marjan sponsort deze challenge voor ons<

Hoi!

Je kan merken dat de vakanties eraan komen. Er wordt nog veel georganiseerd, iedereen heeft het druk en de examen uitslagen staan voor de deur...
Ook hier. Nog 1 challenge en dan gaan we alweer vankantie houden!
Maar eerst...de nieuwe Liftkaart.
Het voorbeeld is van;



De bedoeling is;
Maak een kaart met stempels en kleuren naar keuze. Plaats deze om een 'mask' cirkel heen,
oftewel; Lift deze kaart!
De link is tevens een filmpje met uitleg.

Onze winnares Nelly van Liftchallenge #139 maakt ook een voorbeeld met deze techniek.
Lekker fleurig!


En natuurlijk nog een voorbeeld van Marjan en mij.



Deze van Marjan knalt van je scherm af!


Zelf heb ik voor monochrome kleuren gekozen.

De bedoeling is na al deze voorbeelden denk ik wel duidelijk. Met het filmpje helemaal!

Voor de winnares van deze challenge heeft Marjan een super leuke prijs beschikbaar gesteld!
Shaker die-namic 'Heart' met de shaker pouches erbij!


De challenge duurt tot vrijdag 05 juli 18.00 uur.
Veel plezier en wij zijn weer benieuwd naar jullie uitwerkingen!
Succes!

Groetjes Marjan en Cornelie


15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Cornelis! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeelden, ik ga mijn best doen! Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaf dat ik een top 3 notering had bij de vorige challenge. Maar deze nieuwe challenge is ook weer te gek. Echt gaaf. Vrolijkheid ten top. Ik heb geprobeerd om dat ook te bereiken met mijn kaartje. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge met mooie voorbeelden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige voorbeeldkaarten en een zeer uitdagende challenge. Ik heb eindelijk weer even tijd gevonden om te knutselen. Zojuist mijn gelifte kaart toegevoegd. Een erg leuke liftchallenge!

    Groetjes,
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan niet reageren op jouw blog, daarom maar hier. Je Lift is erg mooi, een niet zo gangbare cirkel en de tekst al helemaal niet! Leuk dat je weer meedoet, Liesbeth!

      Verwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke liftkaart en een echte uitdaging ;-). Mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt. Mijn kaartje staat erbij.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke techniek, bedankt weer voor de uitdaging!
    Op de valreep (lees: 2 minuten voor tijd...) toch nog mijn bijdrage kunnen linken.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt zo dom...ik heb op mn blog aangegeven mee te doen maar helemaal vergeten hier te plaatsen 🙈🙈...toch nog maar gedaan, wie weet heb ik een engeltje op mn schouder!
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen