dinsdag 19 februari 2019

Liftchallenge #138

*** Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door de Scrapheap ***

We gaan weer voor een nieuwe challenge die deze keer door mij (Marjan) werd bedacht.
Het gaat hierom:


Maak een kaart met een landschapje in een kader. Het landschapje mag er ook iets buiten komen. 

Voorbeeldkaartjes:



Deze keer geen gastdesigner, maar alleen kaartjes van ons.

Cornelie maakte dit supertoffe kaartje:



Ik maakte er twee:








De Scrapheap sponsort met een kortingsbon van €10,00 voor de winnares.

Doen jullie weer mee? 
Je hebt de tijd tot vrijdag 15 maart 18.00 uur.
Veel succes en plezier!

Groetjes van Cornelie en Marjan


19 opmerkingen:

  1. Weer een geweldig leuke challenge.. Ik ga ermee aan de slag! Mooie inspiratie-kaartjes van jullie beide!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En weer een hele leuke challenge. Mijn bijdrage staat er weer bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuke opdracht, ik heb een kaartje geplaatst.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn eerste liftchallenge, een erg leuke opdracht! Het landschapskaartje kaartje van mij is geüpload. Wat een mooie voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt.

    Creatieve groetjes,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je meedoet Liesbeth met deze prachtige kaart, en hopelijk nog vaker! Helaas is het niet mogelijk om op jouw blog reacties achter te laten zonder in te loggen, dus vandaar even hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om alsnog een reactie te ontvangen, bedankt Marjan! Ik hoop ook vaker mee te kunnen doen. Wat betreft mijn blog; ik ben er helaas nog niet achter gekomen of en hoe ik het kan veranderen, zodat er reacties kunnen worden achter gelaten zonder ingelogd te hoeven zijn. (Ik vrees namelijk dat ik het niet kan aanpassen)

    Creatieve groetjes,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Liesbeth, mooie kaart heb je gemaakt en wat leuk dat je meedoet met de Liftchallenge. Ik heb geprobeerd om in te loggen, maar helaas lukte mij dat niet, dus ook maar even zo. Dank je wel!

      Verwijderen
  7. Mijn kaartje staat erbij!
    Ik weet niet of het Landschap genoeg is.
    Ik lees het wel:)
    Prachtige voorbeelden Dt en leuke challenge!
    Succes!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn kaart staat er ook bij . ben benieuwd wat jullie ervan vinden. werk nog niet zo vaak met inkt en stempels. dus ook gecombineerd met mallen... Er staan heel wat mooie kaarten bij Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A lovely sweet and adorable card Chrissy. Thanks for joining our challenge at Addicted to Stamps.
    clipping path

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke opdracht, ik heb mn kaartje geplaatst!
    Mooie inspiratie kaartjes...top!
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk thema voor deze challenge, prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt! Mijn uitwerking staat erbij.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Via via kwam ik hier terecht, lijkt me hele leuke uitdagingen. Ik doe alvast mee !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen