dinsdag 23 oktober 2018

Liftchallenge #135

Hé goedemorgen lifters!

Daar zijn we alweer met een nieuwe challenge. Na de doosjes gaan we weer ouderwets een kaartje liften! Deze stond al een tijdje klaar zeg maar, zo van, ooit wil ik deze eens liften. Dus waarom dan geen Liftchallenge ervan maken!

De bedoeling is;
Maak een kaart met cardstock stroken, kleuren zijn aan jou en bestempel deze met embossingpoeder!
Liften dus, met een eigen touch!

Het origineel is van Wanda!

Rhodé, winnares van challenge #133 heeft er een schattige babykaart van gemaakt!



Marjan een lieve verjaardagskaart voor een klein meisje!

Zelf ben ik met seizoenskleurtjes aan de slag te gaan.

Het is een uitdaging! Zoeken tussen je stempels en zo een leuke combinatie maken voor op je kaart. Maar weer eens heel iets anders en érg leuk om te doen.

Zoals jullie gisteren al op ons blog konden lezen is Miranda van 'Bij Oma Dee' gestopt met haar winkel en webwinkel. Erg jammer!
Jarenlang verzorgde Miranda super leuke prijzen voor ons. Ook deze challenge, voor de laatste keer, verzorgt ze een knal prijs! Hoe lief!

Maar liefst 5 stempelsets!!!


Je hebt voor deze challenge weer bijna een maand de tijd.
Tot vrijdag 16 november 18.00 uur loopt deze challenge.

Succes en weer veel plezier met liften!

Groetjes Marjan & Cornelie



8 opmerkingen:

  1. wat een leuke opdracht. ik heb strookjes papier genoeg, ik ben zo slecht in dingen weggooien. zal eens even kijken of ik de tijd kan vinden om er mee aan de slag te gaan. groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge, ik vond het een lastige hoor deze keer. Maar na een paar uurtjes denken en er een nachtje over geslapen te hebben is het me toch gelukt. Maar uitdagingen zijn er om ze aan te gaan toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker Ankie, en wij vonden het zelf ook een uitdaging, hoor :)

      Verwijderen
  3. Sluit me aan bij Ankie, hihi maar ben de uitdaging aan gegaan na jullie inspirerende voorbeelden en staat erbij hoor! Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Snap ik, vonden wij ook. Tis ook de LiftCHALLENGE hè ?! ;-))
      Tof dat je het toch bent aangegaan!!

      Verwijderen
  4. Wat een gave challenge! Ik heb het zo druk gehad, dat ik hem nu pas zie.. Of ik het red om nog mee te doen, weet ik niet, maar complimenten voor de voorbeelden! Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
    I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
    which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    คาสิโน iwin89 ออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen