dinsdag 25 september 2018

Liftchallenge #134

** Deze keer geeft Marjan een prijsje weg aan de winnares **

Goedemorgen liftsters,

Ook al duren onze challenges nu bijna een maand, toch vloog het weer voorbij en staat vandaag de nieuwe challenge weer voor de deur. Deze mocht ik (Marjan) bedenken en ik koos hiervoor:

Pimp een lucifersdoosje (het mag geen groot doosje zijn) op jouw favoriete manier.
Iets erin maken is een bonuspunt! 

Inspiratiefoto:


Cornelie en ik maakten natuurlijk ook ieder een doosje.

Tof doosje van Cornelie:


Mèt een gaaf mini fotoboekje erin!


Ik maakte deze voor een lieve vriendin, het boekje is alleen gevuld in het begin, de rest mag ze zelf vullen.


De winnares krijgt deze stempel thuisgestuurd:


Doen jullie mee? Wij zijn erg benieuwd naar de doosjes die we zullen gaan zien.
Veel succes en plezier ermee.
Je hebt de tijd tot vrijdag 19 oktober 18.00 uur.


Groetjes van Cornelie en Marjan

5 opmerkingen:

  1. Brilliant challenge really different love the little mini album too
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh! Zijn dat echt de kleinste luciferdoosjes, de huis-tuin- en keukendoosjes? Dan zijn de albumpjes erin dus ieniemienie!! Ontzettend gaaf! Leuk idee ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challence, maar met zulke gave voorbeelden, te moeilijk voor mij om mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    คาสิโน iwin89 ออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen