dinsdag 29 mei 2018

Liftkaart #131

Hé, goedemorgen lifters!

Lifters! Want ooit...7 jaar geleden, bijna, zijn we dit blog begonnen met liften! Vandaar ook de naam de Liftchallenge ;-)
Daarnaast deden we 'af en toe wat anders'...maar dat af en toe werd eigelijk best vaak. Helemaal niet erg, maar we vonden het nu toch weer eens hoog tijd voor een liftkaart!
Tadaaaa!!!


Het origineel is van Kelly en dit is haar blog.
Je gaat deze kaart dus in je eigen stijl, met je eigen materialen liften! Waarbij je rekening houdt met de tekst in het kader en in de hoeken decoratie.

Dora, de winnares van #129 heeft ook een voorbeeld voor ons gemaakt.
En zoals we van Dora gewend zijn, heeft ze daar weer een prachtig kaartje van gemaakt!



Natuurlijk ook weer inspiratie voorbeelden van Marjan en Cornelie.


Prachtig deze kaart weer van Marjan. Zie dat kader, wauw! wat een mooie stans!


Mijn kaart werd een vrolijke verjaadagskaart voor mijn vriendinnetju.

Dus drie verschillende voorbeelden van drie verschillende personen in drie totaal verschillende stijlen. Zo zie je maar dat liften weer een heel andere kaart tot resultaat kan geven. Daarom vinden wij liften zo leuk en wij hopen jullie ook.

Deze keer sponsor ik zelf de challenge en ik werd geïnspireerd door het weer zeg maar ;-)



 Leuke zomerse dessinpapiertjes van 'Fancy Pants' en een toffe stempelset van 'My Favorite Things.


Ik hoop dat jullie ook weer veel plezier beleven aan deze challenge. Wij kijken weer uit naar jullie inzendingen! Link deze voor vrijdag 15 juni 18.00 uur.

Geniet van het weer!

Groetjes Marjan & Cornelie



7 opmerkingen:

  1. Leuk weer een echte liftkaart! En wat een mooie. Ook de voorbeelden van jullie zijn weer top. Ik doe weer mee, hoor!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zeg! Wat een leuke liftkaart en mooie voorbeelden! Ik ga proberen mee te doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel leuk om te doen, deze challenge! Al is mijn bijdrage weer 'een beetje anders' ;) En GEFELICITEERD! Al bijna 7 jaar, wauw! Hoop dat er nog vele jaren bij komen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Yvonne, dat is wel de bedoeling :)

      Verwijderen
    2. Dank je wel Yvonne! Daar gaan we zeker voor, en met jullie enthousiasme gaat dat zeker lukken!

      Verwijderen
  4. Leuke liftkaart, jullie hebben weer een paar prachtige voorbeelden gemaakt.Ik heb ook weer eens een poging gewaagd. Ik zag dat jullie al weer bijna 7 jaar bestaan, bij de eerste keer was mijn kaart genomineerd, hoe leuk was dat! Ik hoop dat jullie nog vele jaren verder gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om te horen José, dank je wel. We gaan ons best doen!

      Verwijderen