dinsdag 8 mei 2018

Liftchallenge #130

Hallo liftsters! Onze blogvakantie voor de Liftchallenge is alweer voorbij. We gaan weer beginnen ... en deze keer is het mijn beurt voor een liftkaart. Het is er een waarmee, denken wij, iedereen wel uit de voeten kan.

Maak een kaart met daarop het negatief van een die cut.

Voorbeeldkaart is van Alyssa, haar blog vind je hier.



Onze gastdesigner Anja maakte deze gave kaart:


Cornelie maakte deze prachtkaart:


En deze is van mij:



Drie heel verschillende kaarten, je kunt er dan ook alle kanten mee op.

Onze sponsor is deze keer Bij Oma Dee met zoals altijd een erg gave prijs:
Een paperpad van Fancy Pants en stempels van Concord&9th



Doe gezellig mee met ons en wie weet win je deze prijs dan wel!
Je hebt de tijd tot vrijdag 25 mei 18.00 uur. Succes!

Groetjes, Cornelie en Marjan





12 opmerkingen:

  1. Leuke uitdaging! Ga tijd vinden om mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge!! En als altijd, inspirerende voorbeelden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh! Dat is een leuke! Daar ga ik eens iets mee bedenken...

    Groeten, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik voeg mij bij de vorige commentaren. Idd een hele leuke challenge. Iets wat ik de laatste tijd wel meer gedaan had, dus de uitdaging zat hem erin dat ik even iets nieuws moest bedenken, maar het is gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat jullie er weer zijn. Fijne vakantie gehad? Leuke challenge, ik ga brainstormen ;P. Supergave voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super toffe challenge! Ik heb echt al een eeuw niet meegedaan!! Ik ga mijn best doen om dit keer weer eens met de uitdaging aan de slag te gaan! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke challenge! Prachtige uitwerkingen weer van allemaal.. Mijn kaartje staat erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge en mooie voorbeeldkaarten.
    Het lukt me alleen niet om mijn kaartje te uploaden. Probeer het straks nog een keer, maar hier alvast de link:
    http://jeanettiemessen.blogspot.nl/2018/05/mam-trots-op-jou-romig-raffaello.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vreselijk leuke inspiratie kaarten hebben jullie allemaal gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaarten hebben jullie gemaakt voor deze leuke challenge! Mijn kaart staat er weer bij.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen