dinsdag 3 april 2018

Liftchallenge #129

>Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door 't Scrap Ateljeetje<

Goedemorgen lifters!

Aan het uitbuiken van alle Paaseitjes, Paasontbijtjes en brunches?
De vrije dagen zijn weer voorbij, we gaan weer wat doen ;-)
We hebben een nieuwe liftkaart voor jullie!


Het origineel is van Lynn Put.

De bedoeling is;
Pas de 'spotlight techniek' toe. Invulling is verder aan jou.

Marja de winnares van liftchallenge #127 heeft deze vrolijke Paaskaart als voorbeeld gemaakt.




En de voorbeelden van Marjan en Cornelie.

Prachtige kaart geworden met de vlinders!



en een bloemetje van mij!

De challenge duurt tot vrijdag 20 april 18.00 uur. 

De sponsor van deze challenge is
't Scrap Ateljeetje
en deze super mooie prijs stelt Elly beschikbaar.
Een set met paperpad en bijpassende stickers en stempels van Dear Lizzy!


We hopen dat jullie het weer een leuke uitdaging vinden.
Succes en veel plezier!

groetjes Marjan & Cornelie


12 opmerkingen:

  1. Heel gave challenge (ik ken hem...)! Zo leuk om mee te experimenteren! Mooie voorbeeldkaarten! En alleen om de prijs zou ik al meedoen! Wat een toffe prijs stelt Elly beschikbaar!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke challenge. Dit is iets wat ik al wel eens vaker gedaan had, dus heel moeilijk was het niet. Mijn kaartje staat er weer bij. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er mee aan de slag gegaan, en heb mijn kaartje er tussen gezet! Mooie voorbeelden dames.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke techniek , ik ben er mee aan de slag gegaan en denk dat er nog zo kaartjes zullen gemaakt worden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeeldkaarten. Een hele leuke uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke techniek om te doen. Zo leuk om hier mee te experimenteren. Prachtige voorbeelden weer en ik vind het zo gaaf om mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten en wat een mooie techniek. Nooit van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben nr 13 op vrijdag de 13e! Wel heel veel geluk zou ik zo zeggen!! Sorry viel gewoon op! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn kaart staat erbij! Superleuke challenge en bedankt voor de mooie voorbeelden.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt...ik ga meedoen en heb mijn kaart geplaatst!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke uitdaging hebben jullie weer bedacht! Mooie voorbeelden zijn er gemaakt, ik kende de techniek nog niet, leuk om te doen. Mijn kaartje staat erbij!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen