dinsdag 31 oktober 2017

Liftkaart #123

Goedemorgen lifters!

Leuk dat jullie weer langskomen voor alweer de 123e liftkaart. Ik denk dat we wel weer een leuke voor jullie hebben uitgezocht. Je ziet ze de laatste tijd veel, kaarten met dromenvangers. Deze kwam ik tegen op Pinterest en dat leek mij leuk voor een nieuwe liftkaart.
Het origineel is van;



De bedoeling is;

Maak je eigen dromenvanger. Hoe je dit uitwerkt is aan jou. De kaart dient ter inspiratie.

Nog meer inspiratie van Anja. Zij won liftchallenge #121 en maakte dit mooie voorbeeld!



En natuurlijk nog een voorbeeld van Marjan en mij!


Kijk nou eens naar dit mooie kunstwerk van Marjan!


Dit is mijn uitwerking geworden.

Laat je niet afschrikken als je geen mal hebt van een dromenvanger. Hadden Marjan en ik ook niet. Kijk door je spullen, wees creatief, het is echt leuk om te maken.
Wij kijken weer uit naar jullie uitwerkingen, succes!

De challenge duurt tot vrijdag 17 november 18.00 uur.

Ik sponsor deze challenge zelf, ik hoop dat jullie het een leuke prijs vinden.


Dessinpapier van Prima Marketing, stansen van My Favorite Things en wat houten embellishments.


Groetjes Marjan & Cornelie

13 opmerkingen:

  1. Oei oei oei, dat gaat weer een challenge worden voor mij ;-) Hoop dat ik er aan toe kom de komende weken! Jullie voorbeelden zijn wel erg mooi en inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een gave challenge en toffe voorbeelden! Helemaal leuk, ik ga zeker meedoen...
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, gave challenge en wat een prachtige voorbeelden van jullie allemaal! Ik ga het proberen ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke uitdaging en jullie hebben prachtige uitwerkingen gemaakt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu ga ik echt meedoen! Ik ben zot van dromenvangers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dit is een echte uitdaging, ik zie die dingen wel eens langskomen maar nooit geweten dat het dromenvangers zijn en heb geen idee waarom ze zo heten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dromenvangers zijn letterlijk dromenvangers! Ze worden boven het bed gehangen en vangen als het ware de nare dromen in 'het net'.

      Verwijderen
    2. Ohwie... wat een gave liftchallenge weer met prachtige voorbeelden.. Ik ben helemaal weg van dromenvangers... dus ik moet gewoonweg meedoen met deze uitdaging... ff kijken of ik tijd kan vinden :))) groetjes Aletta

      Verwijderen
  7. Wat een geweldige challenge weer! Ik ga er gauw een keer voor zitten.. De voorbeelden zijn allemaal prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super leuke lift, een hele uitdaging. Jullie hebben prachtige voorbeelden gemaakt!! TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alweer een leuke lift. Ik heb net mijn kaart geuploaded.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukt! En een toffe prijs trouwens ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. op het nippertje, maar blij dat het me nog gelukt is om mee te doen met deze leuke challenge!

    BeantwoordenVerwijderen