dinsdag 12 september 2017

Liftchallenge #121


>Deze lift wordt mede mogelijk gemaakt door Scrapheap<

Hé hallo lifters!

Leuk dat jullie weer langskomen voor de nieuwe Liftchallenge.
We hebben denk ik een leuke techniek uitgezocht. Ik vond in ieder geval het effect erg gaaf.

De bedoeling is; Maak een tekst met alfabet dies of chipboard en maak hier gedeeltelijk een patroon/afbeelding op met stempels.


Het origineel is van Lydia Evans.

Natuurlijk hebben Marjan en ik weer allebei een liftvoorbeeld gemaakt!


Marjan heeft er echt weer een plaatje van gemaakt met deze super kleurtjes!


Zelf was ik al in de herfst stemming met al die regen van de afgelopen dagen ;-)

Nu jullie! Je kunt je liftkaart hieronder linken tot vrijdag 29 september 18.00 uur.

Onze sponser van deze keer is Scrapheap en zij verzorgen een cadeaubon van € 10,= in de vorm van een kortingscode!

Heel veel plezier met liften!

Groetjes Marjan en Cornelie

14 opmerkingen:

  1. Superleuke challenge en hele mooie voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk idee!!! Ben al aan het nadenken. Mooie inspirerende voorbeelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke challenge!! Dat gaat goed komen :-) Mooie voorbeelden dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw wat een leuke lift is er weer gevonden. Práchtige voorbeelden van jullie dames. Ik zal m'n hersentjes eens laten kraken ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke opdracht weer...leuke voorbeelden hebben jullie gemaakt!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke challenge. Ik ga er mee aan de slag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik werd meteen enthousiast... prachtige voorbeelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moest deze week een kaartje maken waarbij ik meteen de techniek kon toepassen! Heel leuk en mooie voorbeelden allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanks for the beautiful samples and for the fun challenge! I made a card for the challenge, but for some reason the link widget isn't working for me. Here's my sample: https://cupcakescreations.blogspot.com/2017/09/thanks-and-fall-pear.html
    Thank you :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maybe because the widget is reading: Mister Linky's Magical Widgets
    If you are participating in Cats on Tuesday , fill in the form below and press Next to add your thumbnail.
    What's Cats on Tuesday????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Cat's on Tuesday is just a name you can choose from a list of links that Mr. Linky provides. I have just linked your card for you. Nice to see you joining us, Mona!

      Verwijderen
  11. Leuke liftChallenge. Of mijn kaartje voldoet weet ik niet, ik heb de tekst zelfgemaakt.
    In ieder geval het was een leuk idee.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jullie liftchallenge was ideaal voor een verjaardagskaart !
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen