dinsdag 22 augustus 2017

Liftchallenge #120

***Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door 't ScrapAteljeetje***

Hallo!

Na een lange zomervakantie beginnen we weer met een nieuwe Liftchallenge voor jullie. We hopen dat iedereen, wel of niet weg geweest, een erg fijne zomer heeft gehad (of nog heeft). Het weer in Nederland is nogal wisselvallig, maar daar hebben hobbyisten nooit echt veel last van toch?

Deze nieuwe is door mij (Marjan) uitgezocht in de hoop dat ie in de smaak valt.

Maak een kaart met bloemen of andere afbeeldingen die je hebt gemaakt m.b.v. vellum, Watermark ink en embossingpoeder. Verder is het ontwerp helemaal aan jou. Maar ... het vellum moet wel echt opvallen op je kaart.

Hieronder vind je de inspiratiekaart:


Onze twee gastdesigners maakten mooie voorbeelden!

Winnares Challenge 118 ... !neke:

Winnares Challenge #119 .... Danielle:

En natuurlijk maakten Cornelie en ik er ook een:

Cornelie maakte een supermooie kaart met laagjes:


En ik een met kraft en ribkarton:

Er is zoveel mogelijk, dus we denken dat jullie hier wel raad mee weten!

Je kunt deze keer een zoals altijd leuke prijs winnen die door 't ScrapAteljeetje wordt gesponsord.

Cut-ies mal met tekststempels handlettering kerst van CraftEmotions en een setje die cut woordjes Kerst van Dutch Doobadoo.






Je hebt de tijd tot vrijdag 8 september 18.00 uur om je creatie hieronder te linken, we wensen jullie veel succes, maar .... vooral plezier met deze challenge!

Groetjes van Cornelie en Marjan

11 opmerkingen:

  1. This is gorgeous Marjans-love all the embossing and vellum-such a pretty design x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat jullie weer terug zijn na de vakantie. Ik heb het echt gemist. En ook gelijk met zo'n gave challenge ook met dat vellum. Helemaal leuk. Mijn bijdrage is inmiddels gelinkt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig dat jullie er weer zijn Marjan en Cornelie. Leuke start-challenge en mooie voorbeelden. Ik ga zeker proberen mee te doen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke challenge en wat een supermooie voorbeelden!
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie liftchallenge. Ik ga in Den Bosch maar eens embossingpoeder en een heattool aanschaffen, zie hier zoveel mooie dingen mee.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat jullie weer terug zijn. Wat een mooie voorbeelden weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks Marjan voor de tip...ik heb mn kaartje geplaatst. Leuk om weer mee te doen!
    Zie ook weer mooie voorbeelden...top!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie challenge en wat zijn de kaarten weer inspirerend,misschien dat het lukt een gaatje te vinden om mee te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke challenge en welkom terug van de vakanties. Hopelijk hebben jullie ook een fijne tijd gehad.
    Mooie kaarten van iedereen. Ik heb mijn kaart ook gelinkt en ik hoop dat het goed is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat jullie er weer zijn :) met een super leuke uitdaging! Prachtige kaarten hebben jullie gemaakt.. Ik heb mijn bijdrage erbij gezet! Veel plezier en succes weer in het nieuwe hobbyseizoen!! x

    BeantwoordenVerwijderen