dinsdag 30 mei 2017

Liftchallenge #118

**Deze challenge wordt gesponsord door 't ScrapAteljeetje**

Hallo liftsters!

Hebben jullie ook zo genoten van het prachtige weer? En het schijnt ook deze week best aardig weer te blijven. Dat betekent vaak minder tijd voor de hobby, maar we hopen dat jullie weer zin hebben in een nieuwe challenge van onze Liftchallenge. Ik (Marjan) mocht weer een kaart /techniek kiezen en koos hiervoor:

Maak een kaart met een embossing achtergrond met een stempel, Watermark ink en embossingpoeder (kleur kies je zelf).
Kleur die gedeeltelijk in en maak de kaart verder naar eigen inzicht af.


De voorbeeldkaart van Lindsay is slechts ter inspiratie.



Het is wel heel handig om de link even te bekijken, want zo zie je precies welke techniek er gebruikt werd.

Deze keer hebben we geen gastdesigner omdat de twee winnaressen van de vorige keer een kaart maakten voor de afgelopen challenge, maar Cornelie en ik hebben ieder twee kaarten gemaakt.

Deze zijn van Cornelie, twee supergave kaarten, waarvan de onderste een schudkaart is:



Deze zijn van mij:




Onze sponsor is deze keer Elly van t ScrapAteljeetje met zoals altijd een gave prijs, dit zomerse setje van Marianne Design:



Doen jullie weer mee? Je hebt de tijd tot vrijdag 16 juni 18.00 uur om je kaart hieronder te linken.
Veel succes en plezier!

Groetjes, Cornelie en Marjan

11 opmerkingen:

  1. Wat zijn jullie kaarten mooi, bedankt voor de link , nu kunnen we zeker ook aan de slag , de achtergrond is super mooi!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Schitterende kaarten en leuke techniek! Wel enigszins uit mijn comfordzone, maar dat zou de pret niet mogen drukken :-) Ik hoop er snel mee aan de slag te kunnen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohwieeeeee.... wat een gave challenge... eentje naar mijn hart... en wat zijn jullie voorbeelden weer prachtig zeg !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een leuke challenge weer. En de voorbeelden zijn ook erg gaaf. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige inspiratie kaarten dames !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marjan Ik heb je berichtje gelezen. Geen probleem hoor. Ik ga een nieuwe poging wagen. Halen jullie mijn inzending hierboven er tussen uit. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oké, ik zal hem verwijderen, Marja. Leuk dat je het nog eens gaat proberen!

      Verwijderen
    2. Hoi Marjan
      Mijn nieuwe versie staat erop. Groetjes Marja

      Verwijderen
  7. Wat een gave lift weer dames! Het origineel en de voorbeelden zien er allemaal heel mooi uit.. Ik heb mijn kaart erbij gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi!
    Superleuk om te doen! Als je mijn berichtje leest merk je dat ik met twee kaartje mee wil doen. Ik kan niet twee keer linken, omdat ze in 1 bericht staan, kom ik net achter. Nou ja, bekijk ze maar. Echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen