dinsdag 9 mei 2017

liftchallenge #117

>deze challenge wordt gesponsord door Marjan<

Goedemorgen Lifters!

Leuk dat jullie er weer zijn na de vakantie. Deze is zoals gewoonlijk weer voorbij gevlogen!
We gaan weer lekker liften en deze keer heb ik de challenge uitgezocht. Zoals gewoonlijk weer geprobeerd iets te vinden wat we nog niet eerder hebben gedaan. Volgens mij is dat gelukt ;-)


We gaan Paperpiecen!
De kaart dient ter inspiratie en is een origineel van Loll Thompson. De bedoeling is:

Paperpiece een afbeelding en stempel een achtergond. 
Paperpiece houdt in dat je stempelt op dessinpapier en dit uitknipt.

Onze winnaressen van vorige challenges hebben prachtige voorbeelden gemaakt voor nog meer inspiratie!

Prachtig deze kat met de scribble stempel op de achtergond is van Margot.

Weer heel anders maar zeker niet minder mooi is dit voorbeeld van Miranda.

Zo zie je al aan deze twee voorbeelden hoeveel variatie er mogelijk is, en het is ontzettend leuk om te doen!

De volgende voorbeelden zijn van Marjan en Cornelie.



Super schattig beertje van Marjan! Op haar blog nog een tweede lift!


Ik ben net als het voorbeeld ook met tekst aan de slag gegaan. 
Ook op mijn blog nog een tweede lift.

Deze challenge verzorgt Marjan de prijs. Eens in de zoveel tijd verzorgen we zelf de prijs en deze prachtige stempel stelt Marjan beschikbaar.



Jullie kunnen je lift hieronder linken tot vrijdag 26 mei 18.00 uur.

Heb je deze techniek nog nooit gedaan? Dan is dit een leuke gelegenheid om het eens te proberen. 
Je zult zien hoe leuk het is!

Succes!

Groetjes Marjan & Cornelie 

9 opmerkingen:

  1. Wat een gave liftopdracht! Prachtige DT-bijdrages weer dames!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke challenge. Leuke voorbeelden ook. Ik had nog nooit iets gedaan met paperpiecing en omdat uitdagingen er zijn om aan te gaan, ben ik ermee aan de slag gegaan. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk om te doen, dat liften.
    Mooie voorbeelden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke lift! Ik doe weer eens mee!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige liften van iedereen. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eindelijk heb ik weer een de tijd gevonden om mee te doen.. Heb het stiekem heel erg gemist, hihi.. Hele leuke challenge dames en mooie voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke challenge, ik heb ook een poging gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen