dinsdag 14 februari 2017

Liftchallenge #114

***Deze challenge wordt gesponsord door Cornelie***


Hallo !

Deze keer mag ik (Marjan) voor de kaart zorgen die we gaan liften.
Ik zag deze op het Altenew blog en vond hem meteen enorm leuk!
Hoewel we beseffen dat het misschien geen makkelijke is om te liften hopen we dat veel van jullie de uitdaging aangaan.
De kaart is gemaakt door Chrissy Larson, haar blog vind je hier




De bedoeling is:  Schets aanhouden, gewoon lekker liften. En ... ook wel met maar één kleur en dan de rest in zwart/grijs. Het two tone effect van de tekst is niet verplicht maar wel een bonus!


Cornelie gaf er haar eigen draai aan en maakte deze beauty:


en deze is van mij:




We sponsoren af en toe zelf een challenge en deze keer doet Cornelie dat met een erg gave prijs: een stans van My Favourite Things en wat mooie embellishments.





Doen jullie weer mee? Je hebt de tijd tot vrijdag 3 maart 18.00 uur om je kaart te linken hieronder.

Heel veel succes, we zijn weer benieuwd!

Groetjes, Cornelie en Marjan

13 opmerkingen:

  1. Gewèldige liftkaart en jullie inspiratie is weer geweldig!! Ik doe zeker weer mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie Liftkaarten hebben jullie gemaakt, dit is echt een uitdaging, heb zoiets nog nooit gemaakt, hoop dat ik even tijd kan vinden om hier aan mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superleuke liftkaart hebben jullie uitgekozen en jullie geven ons alvast weer prachtige voorbeelden van hoe je 'm moet liften. Ik hoop zelf ook wat inspiratie te vinden om mee te doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mooie liftkaart en jullie inspiratie-kaarten zien er ook weer top uit...het begint al te kriebelen ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pfff dat wordt weer lastig voor mij, wat dan wel weer een uidaging is natuurlijk. De voorbeelden zijn prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Das weer een hele gave lift zeg !!!.. en wat een prachtige voorbeeldkaarten:)))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie kaart om te liften maar wel een pittige. Jullie hebben prachtige voorbeeldkaarten gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WoW wat een leuke uitdaging! Geweldig!
    Ga kijken of het lukt om mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke uitdaging weer! Jullie weten mij altijd weer te inspireren tot kaarten waar ik anders waarschijnlijk niet op gekomen was. Gaaf is dat, net als jullie voorbeeldkaarten weer, echt prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave opdracht en lift weer! Super voorbeelden, dus we gaan het weer proberen! En wat een geweldige top 3 hieronder..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige liftkaart, nu moest ik toch echt weer eens mee doen! Even uit mijn comfortzone maar het is gelukt. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie liftkaart weer, zo leuk om weer eens wat anders uit te proberen. Zojuist mijn bijdrage geplaatst, dankjewel weer Cornelie en Marjan voor de uitdaging!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen