dinsdag 24 januari 2017

Liftchallenge #113

>deze lift wordt mede mogelijk gemaakt door 't Scrap Ateljeetje'<

Hé hallo, lifters!

Er staat alweer een nieuwe lift voor jullie klaar! Deze kaart van;

Agnieszka Malyszek
en vond ik op het blog van Altenew.


Het gaat om een afbeelding, gestempeld én ingekleurd, welke uit een zelf getekend kader 'popt'.
Dus echt zelf doodlen en schrijven!


Hoe mooi heeft Marjan dat weer gedaan!


Ik heb naast het kader ook op de afbeelding gedoodled.

We hopen dat jullie dit net zo leuk vinden als wij. Ga de uitdaging aan, het is echt super leuk om te doen. We kijken alweer uit naar jullie uitwerkingen!

De challenge loopt tot vrijdag 10 februari 18.00 uur.
En deze prijs kunnen jullie winnen! Beschikbaar gesteld door 't Scrap Ateljeetje!




Veel plezier met liften!

Groetjes Marjan & Cornelie

16 opmerkingen:

  1. Wauw ! Die voorbeeldjes zijn prachtig gemaakt ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke liftchallenge en mooie voorbeelden dames. Voor mij écht een uitdaging om zelf te doodlen én te schrijven. Ik ga kijken of het lukt hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohwieeeee... gave liftchallenge weer !!! Wat hebben jullie dat toch weer superleuk bedacht :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker heel leuk. Ik ga eens kijken of ik er iets mee kan.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeeele toffe challenge! Ik ga er van de week eens voor zitten :) Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een leuke challenge ! Ik ga proberen mee te doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is superleuk! Ik ga mijn best doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh, wat is dit leuk. Ik ben toevallig al even een poosje bezig met vooral handlettering dus dit thema is voor mij een zgn. "spekkie voor mijn bekkie". Ik wist ook al meteen hoe ik het wilde gaan doen. Jullie voorbeelden zijn ook stuk voor stuk gaaf geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke liftkaart en voorbeeldkaarten. Ik ga het zeker proberen een liftkaart te maken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke voorbeelden. Leuke uitdaging. Ik ben aan de slag gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. kwam jullie blog tegen en heb hele leuke challenges gezien en mooie voorbeelden lijkt me leuk om mee te doen en ga ook eens een poging wagen ben volger geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gave uitdaging! Maar oh oh oh wat is mijn handschrift lelijk.... ik heb het toch laatst een keer geprobeerd in mijn DD en op een LO dus wie weet ga ik er aan wennen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke uitdaging! Al een tidje loop ik te brainstormen wat ik ga doen. Een mooi klusje om aan de keukentafel te doen dit weekeind. Maar nu mijn vraag: mag het kader ook rond zijn of in
    hartvorm ? Ik zie namelijk alleen maar vierkanten. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maakt niet uit hoor Nelleke, er staat een kader, en dat kan iedere vorm zijn. Succes!

      Verwijderen
  14. Zoals ik op 24 januari schreef, ik heb het voor elkaar gekregen.
    Leuk om weer mee te doen.
    groet Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is gelukt. Ik vond het een super leuke uitdaging

    BeantwoordenVerwijderen