dinsdag 3 januari 2017

Liftchallenge # 112

 *** Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door Bij Oma Dee ***

Hallo lifsters! 

Allereerst wensen we iedereen een mooi en gezond, maar zeker ook creatief 2017! 
We hopen dat jullie gezellige feestdagen hebben gehad.

We zijn er weer met een nieuwe challenge voor jullie in dit nieuwe jaar. Deze keer zocht ik hem weer uit en ik vond deze kaart wel erg leuk om te liften:




De kaart is gemaakt door Tasnim, haar blog vind je hier.

Bedoeling is dat je de kaart echt lift, hoe je kleurt is vrij. Mag dus met alle soorten markers, potloden of verf, als je het maar inkleurt.

Onze gastdesigner Aletta maakte deze mooie kaart:




Colien de winnares van #111  en ook gastdesigner maakte deze mooie lift:




Cornelie maakte zoals altijd ook een prachtige kaart:



Deze is van mij:



We zijn benieuwd naar jullie versie van deze kaart! Als je meedoet maak je kans op een leuke prijs van Bij Oma Dee. Miranda geeft drie flesjes Nuvo drops (hiermee kun je mooie accenten maken op je kaart) weg voor deze prijs:









Je hebt de tijd tot vrijdag 20 januari 18.00 uur om je kaart te linken. Veel succes!



11 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart om te liften! En alle voorbeelden zijn schitterende en zo verschillend en toch herkenbaar hetzelfde. Ik ga graag meedoen! En ik heb zin in een nieuwe liftjaar! Groetjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige voorbeelden dames, op naar een mooi liftjaar!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie voorbeelden dames en wat een prachtige liftchallenge weer, ik ga er het weekend eens even voor zitten,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog de beste wensen en vooral een creatief jaar dames !
    Wat een leuke te liften kaart. Ik ben ermee aan de slag gegaan.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een ontzettend leuke kaart om te liften, was zo leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, ik heb mijn kaart net geplaatst maar kom er achter dat ik iets vergeten ben. Zet morgen een nieuwe foto op het blog. Nu geen mooi fotolicht meer. Deze lift is supergaaf! Dank jullie wel voor de mooie voorbeelden.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb hem af en denk dat ik het weekend nog een paar ga maken, 'k vind het zo'n leuke kaart, bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb er gewoon nog 2 gemaakt :) met mijn nieuwe stempels van Darkroom door.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi voorbeelden dames, ik ga proberen om mee te doen..

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi dames, ik heb een 2e kaart geplaatst. De eerste nummer 11 ontbreken de stansjes aan. Deze is wel goed.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beetje laat, maar nog de beste wensen! Leuk dat jullie weer terug zijn! De vorige lift kwam niet uit mijn handen, maar deze is wel heel bruikbaar, dus mijn bijdrage staat erbij.. Geen bloemen, net even iets anders.. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen