dinsdag 15 november 2016

liftchallenge #111

>Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door Scrapheap<

Hé goedemorgen lifters!

Wat leuk dat jullie er weer zijn!
Vandaag start er weer een nieuwe liftchallenge, en hopelijk spreekt het voorbeeld jullie weer aan.
Het origineel is van;



Het leuke van deze kaart is het overlappen van dessinpapier. Dus dat is de bedoeling, en je tekst en versiering is verder je eigen invulling!

Onze winnares van challenge #108 Yvonne heeft deze lift in kerststijl gemaakt!


Ook Marjan en ik hebben weer een uitwerking voor jullie, 
we waren duidelijk in een rozige stemming ;-)


Prachtige uitwerking van Marjan weer!


En ik was duidelijk in de stemming van alle meisjes die werden geboren de afgelopen tijd ;-)

Na alle inspiratie kunnen jullie zelf weer aan de slag. 
Ben je klaar, dan kun je je kaart hieronder linken. De challenge sluit 
vrijdag 02 december 18.00 uur.

De winnares krijgt een kortingscode van €10,= van



Veel plezier weer met liften!
Groetjes Marjan en Cornelie





12 opmerkingen:

  1. Leuke nieuwe lift, deze kaart heb ik al tijden gepind ter inspiratie maar er nog niets mee gedaan.... wie weet nu ;-) Aan de mooie voorbeeldkaarten zal het niet liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart voor de nieuwe challenge. Jullie voorbeeldkaarten vind ik zelfs nog mooier :) Ik ga kijken of het weer eens lukt....ik loop op het moment inderdaad overal een beetje achteraan...hihi, tijd van het jaar denk ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettende leuke liftkaart! Voor iedereen goed te doen, dat is altijd leuk. Mooie voorbeelden ook!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is weer een hele leuke lift dames, maar volgens mij ook wel een hele moeilijke:)...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb pas dit blog ontdekt en doe ook eens mee. Leuke voorbeeldjes dames.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke liftkaart en voorbeeldkaarten.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeps, was ik me daar toch bijna vergeten om een kaartje te maken voor deze nieuwe gave challenge. Maar ik ben nog op tijd zag ik. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yes, het is me gelukt ik ben weer van de party!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel te lang geleden...maar ik ben er weer!;-)
    Enorm leuke voorbeeldkaart weer, dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke lift weer hoor, ik heb ook een poging gedaan, in ieder geval een leuke kerstkaart eraan over gehouden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke lift en jullie voorbeeldkaarten zijn prachtig geworden.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen