dinsdag 2 februari 2016

!!! Liftchallenge #100 !!!

***Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door 't Scrap-Ateljeetje, Nadine en Bij Oma Dee***



En toen waren we aanbeland bij de 100e Liftchallenge!! Wat is dat snel voorbij gegaan. Eerst met twee DT leden: Cornelie en Nadine, later kwamen José en ik erbij en nu zijn we met z'n tweetjes, Cornelie en ik. Omdat we het een mijlpaal vinden, vonden we dat het een feestelijke Liftchallenge worden moest en ik mocht daarvoor de challenge bedenken.

Maar.... niet voordat we eerst alle deelneemsters van de afgelopen 100 keer bedanken voor jullie enthousiaste deelname en mooie kaarten! Zonder jullie was er geen 100e challenge geweest!




Ik koos deze als inspiratiekaart vanwege de feestelijke kleuren:


De kaart is slechts ter inspiratie. Dit is de opdracht die erbij hoort:


Maak een feestelijke kaart, waarop je kleurverloop een grote rol laat spelen. 

Het kleurverloop in feestelijke tinten mag met inkt, waterverf of met papier gemaakt worden, maar moet wel echt een groot gedeelte van de kaart beslaan. 

Onze gastdesigner Miranda maakte deze prachtige kaart:



Omdat het feest is hebben we natuurlijk Nadine gevraagd om ook een kaart te maken voor deze challenge en zij maakte deze mooierds!


Inmiddels hebben we een schare trouwe volgers en deelnemers, maar een ervan is er al vanaf het allereerste begin bij en heeft nog nooit een lift overgeslagen en dat vinden we super! We vroegen Anja voor deze challenge ook een kaart te maken en dat werd deze bjoetie:


Natuurlijk bleven Cornelie  ik niet achter:

Cornelie maakte een plaatje van een kaart:


en dit werd mijn bijdrage:


-------------------------------

Voor deze challenge hebben we maar liefst drie prijzen! 

De winnares wint de mooie prijs die Elly van 't Scrap-Ateljeetje beschikbaar stelde:





 Nadine geeft ook een prijs weg! Win je deze prijs dan kun je bij haar een kaartenworkshop volgen!


en Miranda van Bij Oma Dee stelde een cadeaubon ter beschikking van 10,00, te besteden in de (web)winkel.


Drie geweldige prijzen, wie wil dit nu niet winnen??
Dus dames, doe gezellig mee en wie weet....

Je kunt je kaart linken tot vrijdag 12 februari 18.00 uur middels een directe link naar je blogpost.

Succes en groetjes van Cornelie en Marjan



38 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal. Ik vind de uitdaging geweldig en alle creaties ook. Ik reken op 100 inzendingen...minstens 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op naar de 200! Gefeliciteerd Marjan en Cornelie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met deze 100 ste challenge en ook voor Anja. jullie hebben hele mooie voorbeeldkaarten gemaakt. Toppie!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met de 100e Lift Challenge, top! En wat een gezellige, feestelijke lift deze keer. Jullie voorbeelden zijn weer fantastisch en nodigen zeker uit om (weer) mee te doen.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jhee 100!!! Wat goed! Ik vind het een heerlijk challenge blog. Ook al doe ik niet altijd mee, de kaarten en technieken waar jullie mee komen zijn altijd prachtig en inspirerend!! Op naar de 200 zou ik zeggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met de 100ste uitdaging... Geweldig leuk!
    Jullie verzinnen dan ook altijd weer zulke leuke uitdagingen, die meestal helemaal naar mijn smaak zijn... Zeer inspirend blog en ik hoop dat er nog vele en vele uitdagingen mogen komen. Ook deze reis doe ik weer gezellig met jullie mee:))) Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met deze mijlpaal! het is ook zo leuke challengeblog. Nog vele jaren erbij!
    Wat mooie kaarten zijn er gemaakt. tjonge...prachtig om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige jubileum uitdaging, prachtige voorbeelden! Gefeliciteerd met jullie 100ste uitdaging, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met dit jubileum!!! Enig om te lezen hoe het allemaal is begonnen en vooral dat het zo'n succes is! Elke keer weer zo spannend om te ontdekkend wat jullie nu weer voor ons in petto hebben en dan die keigave voorbeelden ter inspiratie zoals ook vandaag weer!! Op naar de volgende 100 zou ik zeggen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met deze mijlpaal. En leuke, feestelijke uitdaging. Helaas gaat het mij niet lukken voor de 12e, maar iedereen veel succes!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met deze mijlpaal. En leuke, feestelijke uitdaging. Helaas gaat het mij niet lukken voor de 12e, maar iedereen veel succes!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke liftkaart :-) (die heb ik al een keer gelift namelijk)
    Maar ik ga heb blij nog een keer liften, want hij was errug leuk om te doen.
    Grtz Janette

    Enneh, gefeliciteerd met jullie jubileum!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dames van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal en nogmaals bedankt dat ik hem met jullie mee mocht vieren. Een hele leuke uitdaging en hele mooie voorbeelden wederom.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte! Wat een aantal! En zo fijn dat jullie steeds de moeite nemen overal een commentaartje achter te laten (ik weet wat dat een tijd kost) Weer een heerlijke uitdaging, dus met wat tijd zou het moeten lukken.... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Meiden van harte gefeliciteerd met deze 100ste challenge. En wat een gave kaart weer om te liften. Ik heb mijn bijdrage gemaakt, al is het in iets andere kleuren, maar toch. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow wat leuk zeg, 100 alweer! en wederom een toffe uitdaging, ik ga tijd maken om eraan mee te doen! groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieverds van harte gefeliciteerd; 100x Liftchallenge!! Een mijlpaal; de voormalige teamleden ook van harte met het bereiken van dit hoogtepunt! Superleuke challenge; ik doe weer mee:)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd! Jullie zoeken elke keer weer een ontzettend leuke liftkaart uit! Ik doe weer mee!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is een felicitatie waard! Van harte met deze 100e!! Zo leuk om het eerste bericht te lezen. Ik weet nog precies welk kaartje ik ervoor maakte. De ontvanger heeft hem nog steeds en ik maakte hem om half in de ochtend, in augustus, de zon kwam op..
    Ik ga zeker proberen mee te doen, heb al een idee, nu de uitvoering nog...
    Lieve groet en op naar de 200!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd dames, geweldige mijlpaal! Bedankt voor voor alle inspiratie en wat een prachtige kaarten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super meiden! Het is een kei gaaf challenge blog, dus ik zou zeggen: op naar de volgende 100!!! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat !!
    Ik linkte mijn kaartje en ook die van mijn dochter Nomi ( 12 ) . Ik weet niet of dit mag , maar ik probeer het toch maar .
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met deze 100ste challenge! Altijd leuke uitdagingen ter inspiratie! Ook de nu te liften jubileumkaart. Ik ga weer proberen mee te doen!En... op naar challenge #200!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. 100 challenges bedacht, wat een prestatie ! van harte gefeliciteerd hiermee ! dit keer ook weer een superleuke challenge en wat zijn er prachtige voorbeelden gemaakt. Ik zal eens kijken of ik dit keer ook weer eens een kaart kan maken, aan de challenge zal het niet liggen,
    groetjes en op naar de volgende 100!
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Van harte gefeliciteerd met jullie 100e challenge. Ik volgde jullie al langer en jullie waren de reden dat ik een eigen blog aanmaakte. Ik wilde ook wel eens zo'n uitdaging aangaan.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. 100!!! Gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie nog heel lang door gaan met de challenges, want ze zijn altijd super leuk! Mijn kaartje voor deze challenge staat erbij..
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hallo allemaal. wat leuk al de 100ste challenge. ik vind het altijd leuk om mee te doen omdat ik altijd weer nieuwe technieken uitprobeer door jullie challenge en dat vind ik wel super leuk. en deze keer heb ik weer mijn best gedaan ben nummer 13 hoop maar dat het geluk brengt.
    groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Proficiat met jullie jubileum!
    Wat een onwijs gave liftchallge is dit met een voorbeeldkaart als uitgangspunt met een zeer hoog inspiratiegehalte! Ook jullie voorbeeldkaarten mogen er zijn! He...waarom is het nu bijna middernacht en weet ik dat ik er beter aan doe om gewoon te gaan slapen zo meteen? Ik zou graag meteen aan de slag willen nu... Hopelijk lukt het me morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geweldig, de 100ste liftchallenge!! Compliment voor jullie, een hele mooie prestatie! Tuurlijk heb ik hieraan meegedaan, superleuke uitdaging, met prachtige voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hartelijk gefeliciteerd!
    Super leuke uitdaging misschien ga ik nog wel een kaartje maken! Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd!!
    Ik heb mijn kaartje erbij geplaatst Volgende keer moet ik beter lezen haha... feestelijk kleurverloop!!

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Al 100x een liftchallenge... gefeliciteerd! Erg leuke uitdaging. Het ging even mis met de juiste link, vandaar dat hij er 2x in staat. De onderste is juist. Groet, Alexander

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Fun challenge! Glad to participate. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoera! Gefeliciteerd Cornelie en Marjan!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd met de 100e uitdaging, ik heb ook weer meegedaan. Bij de eerste challenge stond ik in de top 3, was zo gaaf. Helaas lukt het me niet altijd om op tijd in te sturen of ik lees de uitdaging niet goed maar het levert in ieder geval altijd een mooie kaart op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd met de 100e challenge. Eindelijk doe ik weer eens mee. Vaak ben ik net te laat. Nu een keer net op tijd.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen