dinsdag 30 juni 2015

Liftkaart #89

<deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door Harlekino>

Hé, goedemorgen lifters!

De laatste liftkaart voordat we lekker vakantie gaan vieren....

Een prachtige kaart van Teresa Klein.


Een lay out waar je heel veel kanten mee op kunt.
Dat je hierin je eigen stijl goed kunt vasthouden, bewijst Dora met haar kaart die ze voor ons maakte.


Erg mooi gedaan!

Natuurlijk ook een voorbeeld van Marjan en mij!



Een zeer zonnig, mooi exemplaar van Marjan!


En in dezelfde kleurstelling, maar heel andere invulling van mij.
Als je het leuk vindt, nog 2 andere variaties op mijn eigen blog.

De sponsor van deze challenge is Harlekino. Zij stellen 10 euro kortingscode beschikbaar.

Natuurlijk kijken we weer uit naar de liften van jullie hand!
Je kunt je kaart linken tot vrijdag 10 juli 18.00 uur.
Veel plezier er maar weer mee, en succes!

Groetjes van Marjan & Cornelie





15 opmerkingen:

  1. Wow leuke liftkaart en mooie uitwerkingen dames, prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer top uit hier, meiden! Erg leuke kaart en voorbeelden zien er picobello uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart om te liften en wat een leuke voorbeelden zijn er gemaakt, je kan er inderdaad alle kanten mee op. Alvast een fijne vakantie gewenst Marjan en Cornelie.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave liftkaart en vooral...wat een geweldige uitwerkingen. Een echt Dora kaartje, prachtig gekleurd. Die van Marjan inderdaad superzonnig en de schaapjes van Cornelie, te leuk. Dat worden weer heel veel inzendingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke liftkaart!! Mijn bewerkte gesso/bister achtergrondje ligt nog steeds op mijn tafel. Ik zat zo gezegd vast in de lift, de vorige keer. Zal nu niet gebeuren, deze is heel goed te doen!
    Mooie voorbeelden ook en zo verschillend dat dat heel veel inspiratie geeft. Worden heel veel deelnemers, denk ik.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marjan, Cornelie en Dora...jullie voorbeelden zijn weer geweldig!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marjan, Cornelie en Dora...jullie voorbeelden zijn weer geweldig!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke liftkaart weer. En de voorbeelden zijn weer een bron van inspiratie. Ik ga me er eens over buigen ... wordt vervolgd. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf! Echt een kaart voor mij om te liften!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohw... wat is weer een super leuke lift... ff kijken of ik de warmte kan trotseren en ff aan de freubel te gaan:)))
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke liftkaart en prachtige voorbeelden weer! Ik heb mijn kaartje gelinkt! Alvast een fijne vakantie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie liftkaart en wat een prachtige voorbeelden dames.Het is me deze keer weer gelukt, ik heb er een kerstversie van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. superleuke liftkaart...heb mijn kaart nog gelinkt...weet niet zeker of het nog mocht, want tja.....toch een dagje te laat he....

    Groetjes,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen