dinsdag 31 maart 2015

Liftchallenge #84

*** Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door De Scrapheap***

Hallo allemaal!

Laatste dag van maart, we gaan alweer april in, het voorjaar! Daarom een liftkaart in bloemige sferen, die ik voor deze challenge koos. Hij is gemaakt door Wendy McKee, we hebben al eerder een liftkaart van haar gehad. De link naar wat van haar werk bij Studio Calico vind je hier. Haar blog is leeg, ik weet niet of ze nog een ander blog heeft. Het werd deze kaart van haar:



Helaas hebben wij geen voorbeeldkaart van de winnares van de vorige keer, Carmen. Zij heeft haar prijs niet geclaimd, ik heb haar een mail gestuurd, maar helaas niets gehoord. Carmen, mocht je dit lezen, mail je mij nog even? Kent iemand Carmen, zou het fijn zijn als je haar er op attent maakt dat ze won.

Dus deze keer alleen de voorbeeldkaartjes van Cornelie en mij:

 Cornelie maakte een  prachtige kaart in zwart wit, roze groen!



Mijn kaart werd een shabby chic uitwerking:



Met deze grondschets kun je veel kanten op, denk ik zomaar, dus doen jullie mee? We zijn benieuwd naar jullie uitwerkingen!




En dan nu weer een leuke mededeling!
We hebben ook De Scrapheap  bereid gevonden ons blog te sponsoren, we zijn er blij mee!

De Scrapheap is een winkel waar we producten aanbieden op het gebied van scrapbooking, mixed media, card making en Project Life. We bestaan inmiddels alweer vanaf juni 2006. 
Je vindt alle producten uit onze winkel in Sprang-Capelle overzichtelijk op onze website: www.descrapheap.nl bij elkaar. En hebben we het niet,dan kunnen we het altijd voor je bestellen. 
Ook hebben wij een uitgebreid assortiment workshops die gegeven worden door ons DT, maar ook door verschillende teachers uit alle delen van het land. 
Een keer per jaar organiseren wij een ontzettend gezellig ScrapHeapWeekend en je vindt ons door het jaar heen op verschillende beurzen in binnen- en buitenland. 
Wil je op de hoogte blijven van onze activiteiten? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief op de site, of kijk op onze facebookpagina: https://www.facebook.com/DeScrapheap 

Carla sponsort ons met een cadeaubon in de vorm van een code, voor een bedrag van €10,00.

Succes met de challengekaart!  Je hebt de tijd tot 10 april 18.00 uur om je kaart te linken, graag middels een directe link naar je blogpost.

Groetjes van Cornelie en Marjan.



14 opmerkingen:

  1. Leuke liftkaart!
    Kijk of ik tijd vind!
    Voorburg heeft paasvakantie......
    Dus kids!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WoW gave voorbeeldkaart ben al jaren fan van Wendy en jullie hebben hele mooie kaarten gemaakt zoals gewoonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke frisse lift hebben jullie gekozen en wat een gezellige en mooie voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt dames...gaaf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergave kaart om te liften!!! Jammer dat ze geen blog meer heeft.
    En mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige voorbeeldkaarten! Ik denk dat ik ook eens ga proberen de kaart te liften. Voor alles een eerste keer hé. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi allemaal! Misverstandje! Ik had wel gezien dat ik had gewonnen en had ook gereageerd dat ik het hartstikke leuk vond. De procedure van het claimen van de prijs is door mijn enthousiasme aan mij voorbij gegaan. Excuses hiervoor! Marjan, ik ga je mailen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke voorbeeldjes zijn er gemaakt:)
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke voorbeeldjes zijn er gemaakt:)
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een leuke kaart om eens uit te proberen dus ben ik gelijk aan de slag gegaan. ik heb al lang niet meegedaan , dus fijn om te merken dat ik weer inspiratie heb ! Vooral door het voorbeeld waar je mee aan de slag kunt, dan komt de rest vanzelf weer!

    gr Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Totaal mijn stijl kaart niet, maar des te leuker om dat ook eens te doen!
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart en mooie voorbeelden. Wil je mijn eerste bijdrage verwijderen (nummer 16)? Daar staat een verkeerde link in.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een inspirerende uitdaging, zoals jullie van mij gewend zijn is het totaal anders geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie liftkaart....en de voorbeelden weer geweldig!!!
    Ik heb een poging gedaan....liften en schetsen zijn niet mijn sterkste kant. Maar ik blijf het proberen want een uitdaging aangaan is al leuk op zich.

    BeantwoordenVerwijderen